۱
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

فعالیت در حوزه سواحل ملزم به اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی است

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز های فعالیت های دریایی حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر می شود و همه فعالان در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی هستند.
121
121
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی اظهار کرد: سیستم جامعه بندری در واقع سیستم مکانیزه تبادل اطلاعات و اسناد بین سازمان‌ها و مراجع ذی‌ربط حمل و نقل دریایی است.
وی تاکید کرد: بر اساس قوانین موجود، سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع صدور مجوز ساخت و ساز در دریا، موظف است از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی و یا بهره‌برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از این سازمان از طریق مراجع ذی‌صلاح قانونی جلوگیری کند.
آقایی همچنین در ادامه از تمدید صدور مجوز بهره برداری شرکت شناورسازی منصور پس از بررسی صلاحیت های لازم توسط کمیته صدور مجوز سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: صدور مجوز تمدید بهره برداری شرکت شناور سازی منصور واقع در شهرستان کنارک پس از بررسی های کارشناسی ، مجوز بهره برداری این شرکت به مدت 2 سال تمدید شد.
وی خاطرنشان کرد: صدور هرگونه مجوز ساخت و بهره برداری از اسکله ها و تاسیسات ساحلی و دریایی در محدوده سواحل کشور به استناد بند 22 از ماده 3 فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 48 مجلسین و ماده واحد مصوب شماره 18423 مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی صرفآ بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی می باشد . بر همین اساس کمیته صدور مجوز سازهای ساحلی و دریایی به استناد دستورالعمل های قانونی ، رسیدگی به درخواست متقاضیان طرح های ساحلی را بر عهده دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 423311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *