۰

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تهیه طرح جامع برای 500 کیلومتر سواحل مکران شد

استاندار سیستان و بلوچستان از محیط زیست استان خواست طرح جامع مطالعاتی برای حدود 500 کیلومتر سواحل بکر جنوب استان تهیه شود.
13
13
علی اوسط هاشمی اظهار کرد: بدون تردید یک نمونه کاربردی برای تعریف نقش توسعه ای محیط زیست برنامه ریزی در جهت استفاده از نعمت خدادادی سواحل بکر، دریای چابهار است.
هاشمی بیان کرد: با توجه به اینکه سواحل مكران در برنامه توسعه ششم مورد توجه ویژه قرار گرفته، لذا از جهت ابعاد محیط زیست دریایی فعالیت هرگونه ساخت و ساز با رعایت استانداردهای مصوب محیط زیستی در حال اجراست.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم برنامه ریزی به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش زیست محیطی دریایی در سطح جامعه گفت: گسترش فرهنگ و دانش حفاظت از محیط زیست دریایی به خصوص برای مردم اجتناب ناپذیر است.
علی اوسط هاشمی محیط زیست را پیشگام و پرچمدار توسعه خواند و لازمه رسیدن به این هدف را ایجاد تغییر در نگرشها و رفتارها دانست که در اولین گام محیط زیست با رعایت اصول باید حامی سبز کارآفرینان و سرمایه گذاران باشد.
وی با اشاره به رویکرد تخصیص بودجه استان در جهت تقویت طرحهای اشتغالزا در استان بیان داشت: 10 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های آب ، برق ، جاده دسترسی و غیره کارخانه سیمان تیس بندر چابهار تخصیص یافته است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 423306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *