۰

ذوالفقارنسب: ایران از لحاظ انگیزشی نسبت به قطر برتری دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قطری ها بازیکنان با کیفیت 2 ملیتی دارند اما ایران توانایی بالایی برای شکست دادن حریف دارد.
22
22
به گزارش چهاربهاران، بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های ایران و قطر از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بیان کرد: این بازی نخستین دیدار ملی پوشان کشورمان در راه انتخابی جام جهانی روسیه است. طبیعی است که بازی نخست در هر تورنمنتی به دلیل این که تیم ها از هم شناخت کافی ندارند، سخت  است. به خصوص این که قطری ها استاد راه انداختن جنگ های روانی هستند و از همان ابتدای بازی به دنبال چنین حربه ای می روند.

وی افزود: تیم ما در اردوی ایتالیا با 2 تیم ناشناخته بازی کرد و از وضعیت شاگردان کی روش هم نمی توان ارزیابی دقیقی داشت اما به هر حال ایران جوان شده است و این جوانان از آمادگی بالایی برخوردارند.

ذوالفقارنسب با اشاره به میزبانی ایران در این دیدار، گفت: قطری ها با 15 بازیکن 2 تابعیتی به ایران می آیند. این بازیکنان جزو ستارگان لیگ قطر به شمار می روند و اردوی طولانی مدتی را هم در اروپا برگزار کرده اند اما به هر حال امتیاز میزبانی در بازی نخست، به سود تیم ملی کشورمان است و شانس برتری شاگردان کی روش را افزایش می دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از دیگر نکات برتری تیم ما مقابل قطر، نتایج خوبی است که در دهه اخیر مقابل حریف گرفته ایم. ضمن این که ایران نزدیک به سه سال است که برابر هیچ یک از تیم های آسیایی شکست نخورده است. این مسائل از لحاظ انگیزشی منجر به برتری ملی پوشان کشورمان مقابل قطر می شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیش بینی خود نسبت به نتیجه این دیدار، اظهار کرد: نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد اما ایران توانایی زیادی برای بردن قطر دارد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 423228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *