۰
با حکم ترکان؛

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور عبدالرحیم کردی به عنوان 'رییس جدید هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار' منصوب شد.
55
55
به گزارش چهاربهاران، در حکم اکبر ترکان خطاب به 'عبدالرحیم کردی' آمده است: به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان 'رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار' منصوب می شوید.
در راستای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید و صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، حضور فعال در بازاهای منطقه‌ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی و مردم در برنامه‌های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم‌ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می‌رود.
ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضاء محترم هیئت مدیره سازمان و بهره‌گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.
همچنین حامد علی مبارکی به عنوان مشاور در توسعه سواحل مکران منصوب گردید.
انتهای پیام/
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 423208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *