امروز: دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶

اوقات شرعی

حکایت شیطان رجیم
همه ی مردم جمع شدند و شیطان وسایلی از قبیل: غرور، خودبینی، شهوت، مال اندوزی، خشم، حسادت، شهرت طلبی و دیگر شرارت ها را عرضه کرد...

به گزارش چهاربهاران، از  همه با هم به نقل از وبلاگ نازعات 313، آورده اند روزی شیطان رجیم همه جا اعلام کرد قصد دارد از کارش دست بکشد و وسایلش را با تخفیف ویژه به حراج بگذارد!

همه ی مردم جمع شدند و شیطان وسایلی از قبیل: غرور، خودبینی، شهوت، مال اندوزی، خشم، حسادت، شهرت طلبی و دیگر شرارت ها را عرضه کرد...

در میان همه ی وسایل، یکی از آنها بسیار کهنه و مستعمل بود و بهای گرانی داشت!

کسی پرسید: این عتیقه چیست؟
شیطان گفت: این ناامیدی است...
شخص گفت: چرا اینقدر گران است؟
شیطان با لحنی مرموز گفت:
این موثرترین وسیله ی من است!
شخص گفت: چرا اینگونه است؟
شیطان گفت: هرگاه سایر ابزارم اثر نکند، فقط با این می توانم در قلب انسان رخنه کنم و وقتی اثر کند با او هر کاری بخواهم می کنم...
این وسیله را برای تمام انسانها به کار برده ام، برای همین اینقدر کهنه است...

سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۲۱
شناسه خبر: ۴۲۳۱۹۷
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۳/۶ - ۰۸:۴۶
ماجرای قتل ملوان ایرانی به دست ملوان اوکراینی در آب های چین
ملوان اوکراینی که به اتهام قتل ملوان ایرانی بازداشت شده است بزودی راهی دادسرای جنایی تهران می شود تا ازسوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرارگیرد.
۱۳۹۶/۲/۳۰ - ۲۰:۲۷
سامانه بارشی تا سه‌شنبه در کشور فعال است
سامانه بارشی جدیدی عصر روز گذشته وارد کشورمان شده و بخشهایی از غرب، شمال غرب و مرکز را تحت تأثیر قرار داده است.
۱۳۹۶/۲/۳۰ - ۲۰:۰۲
آن‌چه سران عربستان برای آینده در سر دارند
آرامکو مالکیت تعدادی از پایانه‌های توزیع و حقوق انحصاری عرضه بنزین با برند شرکت شل را در چند ایالت سواحل شرقی و نیمه شرقی تگزاس به دست آورده است.
۱۳۹۶/۲/۱۸ - ۱۲:۳۷
سرطان سینه را به زانو درآورید
سرطان سینه دیگر مثل ۲۰سال پیش نیست به واسطه بالا رفتن آگاهی عمومی, تشخیص زودتر بیماری و پیشرفت هایی که در زمینه درمان آن صورت گرفته, تعداد کسانی که از این بیماری نجات پیدا می کنند بسیار افزایش پیدا کر...
۱۳۹۶/۲/۱۸ - ۱۲:۲۲
همه رئیس‌جمهوران سابق ممنوع‌التصویر!
تحلیلی در خصوص رسانه ملی برای ممنوع التصویر کردن رییس جمهورهای قبلی بیان شده است.
۱۳۹۶/۲/۱۱ - ۰۲:۵۵
نتیجه شکایت 4 کاندیدای ریاست جمهوری مشخص شد /روز جمعه منتظر یک مناظره کاملا سیاسی باشید
جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با شرکت تمام اعضا در وزارت کشور برگزار شد.
۱۳۹۶/۲/۱۱ - ۰۲:۵۳
قاتل زن باردار و برادرش قصاص شد
حکم قصاص عامل قتل زن باردار و برادرش که سال 93 در شیراز قربانی یک نقشه شوم شده بودند، اجرا شد.
۱۳۹۶/۲/۹ - ۱۸:۰۶
شاخص بهای تولیدکننده در فروردین ماه 5.4 درصد رشد کرد
شاخص بهای تولیدکننده در 12ماه منتهی به فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال 1395 به‌میزان 5.4 درصد افزایش یافت.
۱۳۹۶/۲/۹ - ۱۸:۰۴
نهادهای ذیربط برای امنیت مناطق مرزی با ایران، بیشتر تلاش کنند
اعضای پارلمان ایالتی بلوچستان پاکستان معتقدند امنیت مرزهای میان ایران و پاکستان، اولین و مهم ترین پیش شرط گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور همسایه است و ضرورت دارد نهادهای ذیربط پاکستان تلاش بیشتری ...
۱۳۹۶/۲/۹ - ۱۷:۵۴
برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع)/ مراجع ذی‌صلاح پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) توسط مجری برنامه‌ ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی شد.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۳/۶ - ۰۸:۴۶
ماجرای قتل ملوان ایرانی به دست ملوان اوکراینی در آب های چین
ملوان اوکراینی که به اتهام قتل ملوان ایرانی بازداشت شده است بزودی راهی دادسرای جنایی تهران می شود تا ازسوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرارگیرد.
۱۳۹۶/۳/۶ - ۰۸:۴۶
ماجرای قتل ملوان ایرانی به دست ملوان اوکراینی در آب های چین
ملوان اوکراینی که به اتهام قتل ملوان ایرانی بازداشت شده است بزودی راهی دادسرای جنایی تهران می شود تا ازسوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرارگیرد.