امروز: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

اوقات شرعی

حکایت شیطان رجیم
همه ی مردم جمع شدند و شیطان وسایلی از قبیل: غرور، خودبینی، شهوت، مال اندوزی، خشم، حسادت، شهرت طلبی و دیگر شرارت ها را عرضه کرد...

به گزارش چهاربهاران، از  همه با هم به نقل از وبلاگ نازعات 313، آورده اند روزی شیطان رجیم همه جا اعلام کرد قصد دارد از کارش دست بکشد و وسایلش را با تخفیف ویژه به حراج بگذارد!

همه ی مردم جمع شدند و شیطان وسایلی از قبیل: غرور، خودبینی، شهوت، مال اندوزی، خشم، حسادت، شهرت طلبی و دیگر شرارت ها را عرضه کرد...

در میان همه ی وسایل، یکی از آنها بسیار کهنه و مستعمل بود و بهای گرانی داشت!

کسی پرسید: این عتیقه چیست؟
شیطان گفت: این ناامیدی است...
شخص گفت: چرا اینقدر گران است؟
شیطان با لحنی مرموز گفت:
این موثرترین وسیله ی من است!
شخص گفت: چرا اینگونه است؟
شیطان گفت: هرگاه سایر ابزارم اثر نکند، فقط با این می توانم در قلب انسان رخنه کنم و وقتی اثر کند با او هر کاری بخواهم می کنم...
این وسیله را برای تمام انسانها به کار برده ام، برای همین اینقدر کهنه است...

سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۲۱
شناسه خبر: ۴۲۳۱۹۷
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۳/۲۱ - ۲۳:۵۷
ایران 2 - آرژانتین 2؛ بازگشت عالی شاگردان ولاسکو/ بازی 5 سته شد
دیدار تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین در ست چهارم به سود شاگردان ولاسکو به پایان رسید تا دو تیم هر کدام دو ست را بدست آورند.
۱۳۹۶/۳/۲۰ - ۲۳:۰۵
اعتراض دادستانی به حکم صادرشده برای دختر وزیر
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گفت: دادستانی تهران به حکم شعبه بدوی تعزیرات مبنی بر تبرئه دختر وزیر آموزش و پرورش از اتهام قاچاق کالا، اعتراض کرده است.
۱۳۹۶/۳/۱۹ - ۲۰:۲۵
شهدای رمضان توسط روزه‌داران تشییع شدند/ پیام ایران از قلب تهران به داعش:«همه ما مدافع وطن و حرمیم»
پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران پس از اقامه نمازجمعه با حضور هزاران نفر از مردم روزه دار تشییع شد.
۱۳۹۶/۳/۱۹ - ۲۰:۱۷
نقش اورژانس در پوشش امدادی حادثه تروریستی ارزشمند بود
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از اورژانس مستقر در مجلس از اقدامات ارزشمند آنها در جریان حادثه تروریستی قدردانی کرد.
۱۳۹۶/۳/۱۹ - ۲۰:۱۴
نیروهای امنیتی ایران مکمل همدیگرند
راه افتادن بازی های کودکانه از جانب کسانی که از سپاه، ارتش و وزارت اطلاعات به یک اندازه کینه در دل دارند، پس از حمله تروریستی اخیر در تهران، خود بخشی از همان طراحی تروریستی است.
۱۳۹۶/۳/۱۶ - ۱۷:۵۱
قاتل فراری با همکاری پلیس اینترپل در افغانستان دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاتل فراری با همکاری پلیس اینترپل در کشور افغانستان خبر داد.
۱۳۹۶/۳/۱۶ - ۱۷:۴۸
صعود کوهنوردان سیستان و بلوچستانی به قله آراگاتس در کشور ارمنستان
دبیر هیأت کوهنوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: علی رستمی و علیرضا شهرکی از اعضای گروه کوهنوردی آرش سیستان و بلوچستان به قله آراگاتس در کشور ارمنستان صعود کردند.
۱۳۹۶/۳/۱۶ - ۱۷:۴۴
سیستان و بلوچستان بیشترین بیمار تالاسمی را دارد
رئیس سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: این استان با وجود بالغ بر3 هزار نفر بیمار تالاسمی بیشترین تعداد این بیماران را در کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۶/۳/۱۶ - ۱۷:۲۵
هلاکت تروریست مسلح و عامل شهادت مامور پلیس در ایرانشهر
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت تروریست مسلح و عامل شهادت مامور پلیس ایرانشهر و دستگیری همدست وی در عملیات غافلگیرانه یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس خبر داد.
۱۳۹۶/۳/۱۱ - ۲۲:۰۲
بزن ولی توهین نکن
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به توهین حسن قاضی‌زاده هاشمی به یک خبرنگار واکنش نشان دادند

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها