۰
فرماندار ویژه چابهار در گفت و گو با چهاربهارن:

۱۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در چابهار به بهره برداری می رسد

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: در هفته دولت امسال 123 طرح عمرانی، اقتصادی، آموزشی و بهداشتی در شهرستان چابهار افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
موهبتی
موهبتی
احمد علی موهبتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به طرح ها و پروژه‌های قابل‌افتتاح هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی شهرستان چابهار در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی کشاورزی، برقرسانی، صنعتی ومعدنی، بهزیستی، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ثبت احوال و آموزشی و بهسازی روستایی در هفته دولت هستند.
 وی بابیان اینکه درمجموع در شهرستان چابهار بالغ‌بر 123 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: این میزان پروژه بااعتباری بالغ‌بر 52 میلیارد و 849 میلیون تومان در چابهار به بهره‌برداری می‌رسند.
موهبتی افزود: از نظر اعتباری بیشترین طرحها پروژه از مجموع طرح هایی که در هفته دولت درشهرستان چابهار مورد بهره برداری قرار می گیرند مربوط به عمران روستایی و بهسازی روستاهای شهرستان با 58 طرح و با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 891 میلیون ریال است.
وی گفت: از 123 پروژه در این شهرستان 12 طرح کلنگ زنی و بقیه طرح ها افتتاح و یا به بهره برداری می رسند.
فرماندار ویژه چابهار با اشاره به اهتمام دولت به اختصاص اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی خاطرنشان کرد: عمده طرحها در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، راه روستایی و برق رسانی به شهر و روستا است.
موهبتی افزود: علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، ویژه برنامه مختلفی نظیر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار مسئولان با مردم در شهر و روستاها، تجلیل از کارکنان دولت اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 423165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *