۰
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

۴۰۰ هکتار زمین برای شهرک خودروسازی در منطقه آزاد چابهار اختصاص یافت

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: ۴۰۰ هکتار زمین برای شهرک خودروسازی در منطقه آزاد چابهار اختصاص یافت.
11
11
به گزارش چهاربهاران، حامدعلی مبارکی اظهار کرد: زمین‌های شهرک خودروسازی در منطقه آزاد چابهار به سرمایه‌گذاران بین المللی و یا شرکت‌های مشترک ایرانی و خارجی واگذار می‌شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار افزود: خودروهای تولیدی منطقه آزاد چابهار با توجه به وجود روستای تاریخی تیس در این منطقه با نام تجاری تیسکو TISCO نامگذاری خواهد شد.
وی گفت: با راه‌اندازی و آغاز بکار تمامی 10 فاز خودروسازی منطقه آزاد چابهار حدود 20 هزار نفر در این شهرک مشغول بکار می‌شوند.
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار افزود: چابهار و سواحل مکران با این اقدام به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل می شود و روز به روز با نگاه ویژه و مثبت رهبر معظم انقلاب، حمایتهای رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به توسعه و عمران و آبادانی بیشتر خواهد رسید.
وی گفت: خودروهای تولیدی از نظر کیفیت و قیمت مناسب خواهند بود تا مردم محلی بتوانند از آن استفاده لازم را ببرند، در فاز نخست طرح خودروسازی براساس پیش بینی‌های انجام شده پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است.
مبارکی افزود: چابهار به دلیل موقعیت راهبردی در جهان و دسترسی به بازار مصرف با بیش از 2 میلیارد نفر در حاشیه اقیانوس هند و بیش از 600 میلیون نفر در کشورهای آسیای میانه، مکانی مناسب برای خودروسازی و صادرات خودرو به این کشورها و واردات قطعات یدکی است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 423163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *