۰
به مناسبت هفته دولت؛

۸ پروژه تولیدی – صنعتی در منطقه آزاد چابهار به بهره برداری می رسد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: همزمان با هفته دولت 8 پروژه تولیدی – صنعتی توسط سازمان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح منطقه به بهره داری می رسد.
21
21
به گزارش چهاربهاران، "حامد علی مبارکی" اظهار کرد: ارتقای سطح آزمایشگاه کنترل کیفی منطقه، مشارکت در توسعه بخش ICUبیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار، 2 پروژه سازمانی و 4 پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله پروژه های هفته دولت هستند که به بهره برداری می رسند.
وی اعتبار ریالی پروژه های سازمان را 158 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: پروژه های سازمان منطقه آزاد چابهار شامل: بهره برداری از انبارمالی به میزان 960 متر مربع و احداث شبکه توزیع برق در محدوده پیکره صنعتی به وسعت 60 هکتار هستند.
وی افزود: پروژه هایی که توسط  سرمایه گذاران بخش خصوصی راه اندازی و به بهره داری خواهد رسید شامل: کارگاه طلاسازی، صنایع تولیدی چوب و MDF، کارخانه تولید پلاستیک و کارگاه فرآوری و بسته بندی برنج می باشند که با هزینه ی 98 میلیارد ریالی  آغاز به کار می کنند.
شایان ذکراست به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، با برپایی نمایشگاهی توانمندی ها و دستاوردهای خود در دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف را به معرض دید عموم قرار می گیرد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 423156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *