۰
در سفر سه روزه؛

هیات اقتصادی افغانستان پتانسیل های سرمایه گذاری در بندر چابهار را بررسی می کنند

هیات اقتصادی و تجاری قندهار افغانستان در سفر سه روزه به چابهار به پتانسیل های سرمایه گذاری در این بندر می پردازند.
45
45
به گزارش چهاربهاران، رئیس انجمن صنایع ولایت قندهار افغانستان در راس هیات اقتصادی و تجاری پس از ورود به چابهار از فرصت های سرمایه گذاری در شهرک پتروشیمی مکران و پیکره صنعتی وکارگاهی منطقه آزاد دیدن کرد.
مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: هیات تجاری – سرمایه گذاری کشور افغانستان متشکل از سرمایه گذاران و تجار انجمن صنایع ولایت قندهار به منظور بررسی زمینه های مختلف سرمایه گذاری با مدیران اقتصادی منطقه آزاد و اداره کل بنادر ودریانوردی سیستان وبلوچستان دیدار و گفت و گو دارند.
مجتبی اسدی افزود: این هیات تجاری – سرمایه گذاری به ریاست رئیس انجمن صنایع ولایت قندهار در سفر سه روزه به این منطقه در زمینه های صادرات میوه خشک و مواد غذایی از طریق بندر چابهار به کشورهای آسیایی و اروپایی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
اسدی ییان کرد: سرمایه گذاری در زمینه های تولید لوله P.V.C، فرآوری سنگ و تولید مواد غذایی در منطقه آزاد چابهار از دیگر مواردی است که این هیات بررسی خواهد کرد.
به گزارش چهاربهاران، هیات 15 نفره سرمایه گذاری کشور افغانستان علاوه بر شرکت در دو جلسه از مراکز تجاری و بازارها، مناطق تفریحی، گردشگری، کوههای منیاتوری و نوار ساحلی، طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و کلانتری دیدن خواهند کرد.
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 423152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *