۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبرداد:

توقیف 475 میلیون ریال کالای قاچاق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: محموله 475 میلیون ریالی قاچاق کالا در چابهار کشف و توقیف شد.
کالای قاچاق
کالای قاچاق
سرهنگ محمد نور بخش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: از آنجا که قاچاق کالا و ارز يکي از دلائل اصلي رکود اقتصادي بوده و از بين رفتن بازار کار و سرمايه اجتماعي را در پي دارد مبارزه با اين امر يکي از اهداف و اولويت هاي نيروي انتظامي است.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی، حین کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شدند.
سرهنگ نوربخش ادامه داد: کالاهای قاچاق شامل انواع لاستیک، لوازم خانگی، آرایشی و پوشاک است که از هفت دستگاه خودرو به ارزش 475 میلیون ریال کشف شد.
وی با اشاره به دستگیری 7 متهم و توقف 7 دستگاه خودرو افزود: متهمان به همراه کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی چابهار خاطر نشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر خواهد بود که در این راستا تعامل بیشتر شهروندان با پلیس در ارتباط با اعلام موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 باعث حمایت بیشتر تولید ملی می شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 423149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *