۰
به منظور بررسی وضعیت واحدهای تولیدی شیلاتی منطقه؛

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار از کارخانه آرمان جنوب چابهار/ عکس

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان به منظور بررسی وضعیت واحدهای تولیدی شیلاتی منطقه و رفع مشکلات پیش رو از کارخانه آرمان جنوب چابهار بازدید کرد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، زهرا اربابی در بازدید از کارخانه آرمان جنوب چابهار گفت: تقویت واحدهای تولیدی صنعتی می تواند سبب رونق اقتصادی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در منطقه و کشور شود، بنابراین همه ارگانهای ذیربط حمایتهای لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.
وی همچنین از حضور سرمایه گذاران و تلاشگران در عرصه تولید تقدیر کرد واز بانکها و سایر دستگاهها خواست تا تسهیلات مورد نیاز و حمایتهای لازم را جهت رفع موانع پیش رو انجام دهند.
در این بازدید ادیب زاده مدیر عامل شرکت آرمان جنوب به تشریح مشکلات از جمله کمبود نقدینگی و نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش، کمبود مواد اولیه به خصوص میگو با توجه به نیاز بازار و امکان صادرات به کشور روسیه، عدم وجود برخی امکانات و زیرساختهای لازم بخصوص در تخلیه مواد اولیه و محصول و حمل و نقل دریایی و زمینی در منطقه، عدم همکاری برخی دستگاهها و داشتن بروکراسی های دست و پاگیر پرداخته و درخواست رفع آنها اقدامات و حمایتهای لازم صورت پذیرد.
 

.

.

.

.

.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 423144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *