۰
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور چابهار اعلام شد/ امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار گفت: شرایط ثبت نام بدون کنکور و فراهم شدن امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور چابهار را اعلام کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار
مرتضی پورملایی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور اظهار کرد: پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی و تنها براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 23 تا 28 مرداد ماه انجام می شود.
وی با تاکید بر کارآفرینی دانشگاه پیام نور در میان اقشارجامعه افزود: تحصیل در دانشگاه پیام نور را برای همه اقشار جامعه ممکن دانست و این امر را  تحقق عملی شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت عنوان کرده است.
پورملایی در ادامه ضمن اشاره به کسب رتبه بالای آموزشی و پژوهشی توسط این دانشگاه تصریح کرد: در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور بالاترین رتبه آموزشی و پژوهشی را از بین ده دانشگاه برتر در حوزه پژوهشی از ان خود کرده است، همچنین جایگاه برتر جهانی در حوزه ورزش و استفاده از تسهیلات بدون بهره صندوق رفاه دانشجویی، امکان استفاده از خدمات آموزش از راه دور، آموزش و آزمونهای الکترونیکی و امتیازات ویژه برای شاغلین از مزایای تحصیل در این دانشگاه بشمار می آید.
مرتضی پورملایی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور تاکید کرد: پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر دانشگاه، تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی و امکان استفاده از تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای اجتماعی، ارائه مدرک دولتی معتبر و مورد تائید وزارت علوم و قابل ترجمه در سراسر جهان، از مزایای قابل توجه دانشگاه پیام نور است.
انتهای پیام/
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 423133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *