۰
ریس هیات مدیره سازمان مردم نهاد همراهان جوان کشور خبر داد:

تحصیل رایگان دانش آموزان بی بضاعت در مدارس غیردولتی چابهار

رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد همراهان جوان کشور از تحصیل رایگان دانش آموزان یتیم و بی سرپرست در مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه غیردولتی مصباح الهدی و رهروان ولایت و شجره طبیه خبر داد.
45
45
مهدی عامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، از تفاهم نامه امضاء شده سازمان مردم نهاد همراهان جوان امروز با تعدادی از مدارس غیردولتی (غیرانتفاعی) خبر داد و اظهار کرد: با همکاری سازمان مردم نهاد همراهان جوان و مدیر مدارس غیرانتفاعی از سال تحصیلی 95 دانش آموزان یتیم و بی سرپرست شهرستان چابهار بصورت رایگان در این مدارس می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.
وی افزود: حرکت موسسات مردم نهاد به عنوان بازوان دولت جهت کمک در امور اجتماعی و آموزشی جامعه باعث پیشرفت در زمینه های مختلف خواهد شد.
وی بیان کرد: طی جلساتی با مدیر مدارس غیردولتی مصباح الهدی، رهروان ولایت و شجره طبیه مقرر شد برای ادامه تحصیل بصورت رایگان برای دانش آموزان یتیم و بی سرپرست در این مدارس هماهنگی هایی صورت گیرد.
عامری ادامه داد: با توجه به تفاهم نامه امضاء شده با حجه الاسلام والمسلمین رازیانی مدیرمدارس فوق تعداد 100 دانش آموز در سال تحصیلی 95 می توانند از مزایای رایگان ثبت نام و شهریه استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در سال تحصیلی جدید با کمک و همیاری بقیه مدیران مدارس غیر انتفاعی شهرستان تعداد بیشتری از دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت را جهت ادامه تحصیل کمک کنیم.
ریس هیات مدیره سازمان مردم نهاد همراهان جوان کشور گفت: از روسای ادارات بهزیستی، کمیته امداد، حوزه سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار درخواست همکاری و معرفی دانش آموزان یتیم و بی سرپرست را تا پایان مرداد ماه داریم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 423122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *