۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار:

عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند چابهاری دستگیر شد/ توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیریم

فرمانده انتظامی چابهار از دستگیری فردی که با سوء‌استفاده از اعتماد دیگران، برداشت غیر مجاز اینترنتی داشت‌ خبر داد.
انتظامی
انتظامی
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ محمد نوربخش اظهارکرد: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، فردی که با سوء‌استفاده از اعتماد دیگران،21 میلیون و 800 هزار ریال برداشت غیر مجاز اینترنتی داشت‌، دستگیر شد.
 وی افزود: با مراجعه شهروندی به پلیس فتا و اظهار وی در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، پس از ثبت اظهارات شاکی و تشکیل پرونده رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس فتا با اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نوربخش در تشریح جرم گفت: متهم در تحقیقات تخصصی بیان داشت که وی یک دستگاه خودرو از شاکی خریداری کرده ولی به دلیل کمبود پول، شاکی برای اینکه من پول را واریز کنم کارت بانکی خود را در اختیارم قرار داده و من با فعال سازی رمز دوم و سوء استفاده از اعتماد وی مبلغ 21 میلیون و 800 هزار ریال از حساب وی برداشت کردم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی شده، خاطر نشان کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب، به هیچ عنوان کارت بانکی و رمز آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

همانگونه که کیف پول خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهیم نباید کارت بانکی خود را هم در اختیار دیگران بگذاریم. انتهای پیام/
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 423119
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *