۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیران موظفند واقعیت حوزه خود را به مردم بگویند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران در این هفته به میان مردم بروند و سوالات و ابهامات را برطرف کنند.
23
23
به گزارش چهاربهاران، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در دومین جلسه هفته دولت در استان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: بیان مشکلات حق مردم است و دانستن آنچه که دولت در شرایط سخت انجام می‌دهد نیز حق دولت است.
وی افزود: ما متعصبانه نمی‌اندیشیم اما بیان حقایق باعث روشنگری می‌شود و ما در این برهه از زمان محتاج بیان واقعیت‌ها هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هفته دولت را با روستاها شروع کنید چرا که نگهداشت جمعیت در روستاها از امور واجب ماست و در برش استانی برنامه‌های هفته دولت مدیران به روستاها بروند.
وی در ادامه یادآور شد: مردمی کردن هفته دولت یعنی اینکه در نتیجه کار و فعالیت و اقدامات شما بشود عنصر دولت ـ ملت را پررنگ کرد.  
هاشمی مدیران دستگاههای اجرایی را به پاسخگویی شفاف و گسترده به رسانه‌ها و مردم توصیه کرد و گفت: اجتماعی از همه احزاب موافق و مخالف شکل دهید و به همه سؤالات پاسخ بدهید ما نیازمند بزرگنمایی نیستیم اما بیان مشکلات و اقدامات نیز حق ماست .
وی تاکید کرد: دولت توانسته نگاه جهان را به کشور تغییر بدهد و آرامش نسبی بوجود بیاورد که لازمه کار و تولید و اشتغال و امنیت است و کسی نمی‌تواند منکر این شود.
علی اوسط هاشمی گفت: دولت‌ها ماندگار نیستند انچه به حول و قوه الهی باقیست نظام جمهوری اسلامی است پس با ادبیات سیاه و هجمه و تبلیغ در این برهه از زمان چهره نظام را خدشه دار نکنیم.
استاندار با اشاره به اینکه مردم از ما تغییر و تحول و پیشرفت می‌خواهند ادامه داد: دولت بر سر عهد و پیمانی که با مردم بسته است می‌ماند و هر کس که به آینده ایران می‌اندیشید باید به جامعه قدرتمند امید ببندد.
وی ضمن بیان اینکه  انرژی زیادی از دولت صرف کاهش خسارت‌های ناشی از رقابت ناسالم و شکننده می‌شود افزود: البته ما به تشخیص مردم اطمینان داریم و دولت نیز تمام نگاهش بر این بوده که مردم کمترین سختی را تحمل کنند و بیشترین فشار بر روی خود دولت باشد.
وی خاطر نشان کرد: اگر از روحیه انقلابی حرف می‌زنیم لازمه این روحیه بودن بر مدار اخلاق و درس گرفتن از شهدای بزرگوار رجایی و باهنر است که در هر حال حق و حقیت را گفتند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: رویکرد اصلی ما در هفته دولت رویکرد منافع ملی است و نه بزرگنمایی دولت چرا که مردم نیت خوان هستند و تفاوت کار دوام دار و هماهنگ با کار شعاری و تبلیغی را می‌دانند.
علی اوسط هاشمی از مدیران خواست از انجام تبلیغات پر هزینه و نمایشگاه‌های بی‌مخاطب خودداری کرده و بر جریان سازی و بودن درمیان مردم تاکید کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاد سفر وزرا به استان درخواست کرد: پیشنهاد بنده میزبانی از وزیر محترم کار تعاون و رفاه اجتماعی یا وزیر محترم راه و شهرسازی و وزیر محترم امور خارجه در این هفته است که با مسائل و مشکلات استان در ارتباط هستند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 423110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *