۰
در تیرماه ۹۵

صادرات و واردات بیش از ۶۰ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: بیش از 60 میلیون دلار کالا در تیرماه ماه امسال از طریق این منطقه آزاد وارد و صادر شده است.
منطقه
منطقه
به گزارش چهاربهاران، حامدعلی مبارکی اظهار کرد: وسایط نقلیه موتوری، مواد اولیه برای مصرف واحدهای تولیدی مستقر در منطقه و کالاهای تولیدی از جمله صادرات و واردات انجام شده در تیرماه سال جاری بوده است.
وی افزود: میزان واردات کالا در اردیبهشت ماه امسال در همسنجی با خردادماه سال جاری که رقمی بیش از 50 میلیون دلار بوده، افزایش داشته است.
مبارکی تصریح کرد: صادرات اقلام و محصولات تولیدی واحدهای مستقر در منطقه آزاد چابهار بیش از 1 میلیون دلار بوده که به خارج از کشور و سرزمین اصلی صادر شده است.
وی افزود: واردات کالاهای تجاری عادی بند 'الف' شامل کالاهایی که سود بازرگانی آنها صفر درصد بوده و سهمیه منطقه آزاد چابهار به حساب نمی‌آیند، رقمی افزون بر 70 هزار دلار است.
مبارکی تصریح کرد: واردات کالاهای تجاری به سرزمین اصلی مصوب هیات وزیران بیش از 38 میلیون دلار و واردات کالا به محدوده منطقه آزاد چابهار بیش از 16 میلیون دلار بوده است.
مبارکی افزود: واردات کالای تجاری بند 'ج' شامل کالاهایی که سود بازرگانی آنها بالای یک درصد، برای هر اظهارنامه مصوب هیات وزیران که حدود 900 هزار دلار، واردات مواد اولیه جهت مصرف واحدهای تولیدی مستقر در منطقه  بیش از 3 میلیون دلار، واردات وسایط نقلیه موتوری  بیش از 1 میلیون دلار و واردات مواد اولیه جهت مصرف واحدهای بازسازی کننده بیش از 800 هزار دلار عنوان شده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 423105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *