۰
با حضور معاون سازمان هواشناسی کشور؛

کارگروه توسعه مدیریت ومنابع سازمان هواشناسی کشور در چابهار برگزار شد

نخستین کارگروه توسعه مدیریت ومنابع سازمان هواشناسی کشور با حضور معاون سازمان هوشناسی در چابهار برگزار شد.
هواشناسی
هواشناسی
به گزارش چهاربهاران، معاون هواشناسی کشور گفت: سند خودکارسازی شبکه ایستگاه‌های پایش هواشناسی کشور در سازمان هواشناسی در حال تدوین است.
مرتضی امیرشقاقی در کارگروه تدوین سند خودکارسازی ایستگاه‌های هواشناسی کشور که در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: سند خودکارسازی شبکه ایستگاه‌های پایش هواشناسی کشور در سازمان هواشناسی در حال تدوین است.
معاون سازمان هواشناسی کشور گفت: در سند خودکارسازی ایستگاه‌های هواشناسی، شرح وظایف باز تعریف شده و بخش فناوری اطلاعات نقش مهم و حیاتی در امور ایستگاه برعهده دارد.
وی با بیان اینکه تدوین این سند جزو مصوبات پنجاه و یکمین نشست شورای مدیران سازمان است که با جدیت در حال تکمیل است، افزود: در سند خودکارسازی  شرح وظایف بازتعریف شده و بخش فناوری اطلاعات نقش مهم و حیاتی در آن دارد.
امیرشقاقی با تأکید بر ضرورت مدرن‌سازی ایستگاه‌های هواشناسی سطح کشور تصریح کرد: سازمان در تلاش است با توسعه ایستگاه‌های خودکار به این هدف برسد و با این روند فعالیت اصلی هواشناسی از دیده‌بانی به سمت ارائه خدمات معطوف می‌شود.
 معاون توسعه مدیرت و منابع سازمان هواشناسی با ابراز خوشحالی از سفر به سیستان و بلوچستان گفت: در بازدیدی که روز گذشته از ظرفیت‌های هواشناسی استان سیستان و بلوچستان داشتیم بحمدالله اکنون هواشناسی به‌خوبی نقش خود را جامعه پیداکرده است و مردم اعتماد لازم را به آن دارند.
وی با اشاره به وجود 6238 ایستگاه هواشناسی در کشور  افزود: تلاش ما این است که در کنار خدمات گوناگون هواشناسی، در سال جاری میزان درآمدهای اختصاصی هواشناسی نیز افزایش یابد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 423104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *