۰
امامان جمعه اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

بیمارستان های صحرایی جلوه ای زیبا و ماندگار از خدمت رسانی سپاه است/ توجه به سلامت مردم کاری نیک وخدایی است

برپایی بیمارستان های صحرایی جلوه ای زیبا و ماندگار از خدمت رسانی سپاه به مردم و مناطق محروم است.
23
23
به گزارش چهاربهاران، ایجاد بیمارستانهای صحرایی چند سالی است که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور با هدف افزایش شاخص های سلامت مردم  فعالیت می کنند.
این خدمات شامل بخش های اورژانس، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، دندان پزشکی، اعمال جراحی و خدمات مشاوره ای است و به مدت محدودی در این منطقه فعال و ارائه خدمات می کند.
سپاه نهادی مکتبی و مبتنی بر خدمت به مردم است
امام جمعه اهل سنت شهر نگور گفت: نیروی پاسداران این نیروی متعهد زمان و مکان نمی شناسند و با بهره گیری از نیروی ایمان و روحیه بالای خدمت رسانی در پی حل مشکلات مردم هستند؛ ایجاد بیمارستانهای صحرایی که یادگار شهید شوشتری در استان است یکی از جلوه های زیبای این نوع خدمت رسانی سپاه است.
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، مکتبی بودن را یکی از صفات بارز و مهم سپاه دانست و اظهار کرد :خدمت رسانی یکی از عمده ترین فعالیتهای نهاد مکتبی و مردمی سپاه  است.
وی تاکید کرد: سپاه همواره در امر محرومیت زدایی و حل مشکلات بهداشتی و درمانی پیشگام بوده است و راه اندازی بیمارستان صحرایی نیز در مناطق محروم و دور افتاده در این راستا است.
وی با اشاره به نهاد های انقلابی ابتدای انقلاب تصریح کرد: ابتدای انقلاب شرایط به گونه ای بود که بر حسب نیاز نهادهای مختلفی به وجود آمدند ولی به جز سپاه باقی نهادها یا ادغام و یا منحل شدند و می توان گفت مردمی بودن سپاه راز ماندگاری و بقا و رشد روز افزون سپاه بوده و خواهد بود.
سپاه پاسداران در ارائه خدمات نیز مردمی ترین نیروی نظامی است
امام جمعه موقت اهل مسجد زین العابدین شهرستان چابهار سپاه را یاور مظلوم دانست و گفت: سپاه در زمینه وعرصه های مختلفی همچون نظامی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وارد شده است ولی  محرومیت زدایی از بارز ترین عرصه ای است که با جدیت و همت مثال زدنی در آن وارد شده است.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران افزود: بزرگترین پروژه های ملی و عمرانی استان و بخصوص شهرستان چابهار از توسعه بنادر گرفته تا راه آهن توسط سپاه در حال انجام است واین مهم حاکی از توان و تلاش مجدانه پاسداران برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی است، واگر این نهاد نبود شرایط تحریم بدون شک بسیار سخت تر هم می شد.
مولوی اهل سنت مردمی بودن سپاه را موجب تقویت و بالندگی این نهاد دانست وخاطر نشان کرد: نیروی انقلابی سپاه از ابتدای انقلاب با اتکای به مردم پایه ریزی شد و راز ماندگاری و رشد وبالندگی و تعامل بسیار زیاد این نهاد با مردم  ونتیجه آن  ایجاد انسجام و همدلی در جامعه است.
استقبال گسترده مردم نشان از موفقیت سپاه در عرصه خدمت رسانی است
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: خدمت به مردم در مناطق محروم، تمرین ایثار و فداکاری نهاد مردمی و انقلابی سپاه است و ارائه خدمات به مردم نیازمند گامی ماندگار که هیچگاه از یاد و خاطر مردم فراموش نمی شود.
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم و روستا نشین اظهار کرد: برپایی بیمارستان های صحرایی اقدامی بسیار لازم و مهم برای ارائه خدمت در حوزه بهداشت در مناطق محروم کشور است زیرا این خدمات در ارتقای سلامت و بهداشت مردم اين مناطق موثر است.
وی از سپاه به عنوان نهادی برآمده از مردم یاد کرد و افزود: سپاه در همه زمانها چه در زمان جنگ که وظیفه خطیر دفاع از ارزشها وآرمانهای حضرت امام و انقلاب اسلامی را داشت و چه در زمان حال که تلاش برای محرومیت زدایی را دارد همیشه در تلاش است که این اقدامات آنها ستودنی است.
وی با تشکر از این نهاد مردمی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران توانمند ترین نهاد در طرح استقرار بیمارستانهای صحرایی در مناطق محروم استان و ارائه خدمات به مردم است که ما از این نهاد مردمی نهایت تشکر و قدردانی را داریم.
 
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 423082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *