امروز: پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵

اوقات شرعی

قربانیان خوب قربانیان بد!
سال هاست که گروه های تروریستی در کشورهای آسیایی و آفریقایی، افراد بیگناه بی شماری را قربانی اهداف خود میکنند! اکنون که دامنه عملیات های تروریستی به کشورهای اروپایی و آمریکا رسیده است، مجامع بین المللی و جهانیان دچار احساسات شده و واکنش از خود نشان میدهند!
سرویس : طنز و کاریکاتور
زمان : ۱۳۹۵/۵/۴ - ۱۳:۰۷
شناسه خبر: ۴۲۳۰۸۰
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۷/۲۸ - ۱۴:۱۲
کاریکاتور/ درآمد ۱۹۰ میلیون تومانی پزشکان دولتی/ درآمد پزشکان متخصص ایران 7 برابر آمریکاست!
درآمد ۱۹۰ میلیون تومانی پزشکان دولتی/ درآمد پزشکان متخصص ایران 7 برابر آمریکاست!
۱۳۹۵/۷/۲۸ - ۱۴:۱۱
کاریکاتور/ فیلم سینمایی، به‌جای پخش زنده بازی تیم ملی فوتبال!
تلویزیون و شبکه سوم سیما علی‌رغم آنکه امتیاز پخش فوتبال‌های ملی را با قراردادهای سنگینی از بیت‌المال هزینه می‌کند، برخی از شهرستان‌ها از دیدن فوتبال محروم هستند و به جای آن فیلم سینمایی می‌بینند!
۱۳۹۵/۶/۹ - ۱۴:۵۳
بازار خودرو به «کما» می‌رود
در حالی بازار خودرو هنوز کم‌رمق و از رکود خارج نشده که خبرها حاکی از آن است که برخی از خودروسازان در اقدامی غیرقابل انتظار، قیمت محصولات خود را بالا بردند.
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۰۹
امحای کالاهای قاچاق به‌جز 13 بنز و پورشه!
امروز 400 تن کالای قاچاق در تهران و چند استان دیگر امحا شد. ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرده بود 13 خودروی لوکس قاچاق شامل تعدادی بنز و پورشه را له خواهد کرد! این ستاد فعلا از له کردن این خودروها ...
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۰۸
ایران رتبه نخست جهانی اسراف غذا را از آن خود کرد!
ایران باز هم رکورد زد!/ 15 میلیارد دلار دور زیر غذا در سال، ایران را در صدر جدول اسراف قرار داد!
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۰۶
دلمشغولی دانشجویان امروز: سیگار و قلیان بجای دود چراغ!
در قدیم کسانی که اهل کسب علم و دانش بودند باید دود چراغ می‌خورند. اما این روزها دانشجویان، سرگرم استنشاق دود سیگار و قلیان هستند!/ رئیس سازمان امور دانشجویان: ۸.۵ درصد دانشجویان قلیان و ۷ درصد سیگار م...
۱۳۹۵/۵/۴ - ۱۳:۰۷
قربانیان خوب قربانیان بد!
سال هاست که گروه های تروریستی در کشورهای آسیایی و آفریقایی، افراد بیگناه بی شماری را قربانی اهداف خود میکنند! اکنون که دامنه عملیات های تروریستی به کشورهای اروپایی و آمریکا رسیده است، مجامع بین المللی...
۱۳۹۵/۵/۴ - ۱۲:۵۶
جهانگیری: بانک‌ها مظلوم‌ هستند!
معاون اول رئیس جمهور گفت: اینکه علیه نظام بانکی فضاسازی منفی ایجاد شود درست نیست زیرا بانک‌ها از مظلوم‌ترین بخش‌ها هستند.
۱۳۹۵/۵/۴ - ۱۲:۵۳
ایرانی ها روزی 9 ساعت در اینترنت هستند
۴۳ میلیون نفر از مردم کشورمان کاربر اینترنت هستند./ ۵۳ درصد مردم ایران بطور کلی و ۷۲ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال حداقل عضو یکی از شبکه‌های اجتماعی هستند./ میانگین روزانه ساعت حضور ایرانی‌ها در فضای مجازی...
۱۳۹۵/۴/۲۸ - ۱۴:۱۵
کودتای نظامی نافرجام ترکیه!
آنکارا: فتح‌الله گولن عامل کودتا است/برخی منابع از نافرجام ماندن کودتا خبر دادند/ منابع خبری بامداد شنبه از کودتای نظامی در ترکیه خبر دادند؛ فرودگاه آتاتورک و تلویزیون دولتی این کشور ابتدا به تسخیر عو...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها