۰
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار در اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در چابهار:

ترک معروف عفاف و حجاب موجب شکست مسلمانان در اندلس شد/ عفت و پاکدامنی مختص زنان نیست

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: ترک معروف عفاف و حجاب موجب شکست مسلمانان در اندلس شد.
مولوی دوستی
مولوی دوستی
مولوی عبدالرحمن دوستی اظهار کرد: اولین آیه ای در باب حجاب نازل شده هفت آیه ،سه آیه در سوره نور و بقیه در سوره احزاب و هفتاد روایت صحیح در کتب ذکر شده در خصوص حجاب، علاوه برصحابه و امامان این عظمت و بزرگی رامی رساند.
وی افزود:در مرحله اول ایمان و اعتقاد است که مقبولیت اعمال ما ایمان است و بعد از ان اساسی ترین مسئله حجاب است.
امام جمعه موقت اهل سنت هدف از فرضه معروف حجاب را امنیت در جامعه دانست و بیان کرد: هدف از پیدایش جامعه و بشر امنیت جامعه است و اگر جامعه ای امنیت نداشته باشد هیچ یک از اعتقادات را نمی توانند داشته باشند حجاب یکی از مسئله های مهم است که اساس جامعه به آن بسته است.
مولوی چابهاری تصریح کرد: قبل از اینکه انسان مکلف شود و پیداشود حجاب وعفت را در ریشه ان وجود داشته است سند داریم انسان همراه با عفت و حیا و حجاب امده است قران سند به ما می دهد وقتی لباسی که شایسته ادم و هوادر بهشت بود خلع شد انسان از درخت و غیره برا صدر عورت خودشون استفاده کردند و حجاب را که در فطرت انسان بود اتفاق افتاد .
مولوی دوستی با اشاره به اثرات مثبت حجاب تصریح کرد: حجاب پوشش مناسب زن که ان را از عالم مردان جدا کند اگر لباسی که مردان و زنان با سبک های زننده استفاده کند؛ عفاف دانشمندان می گویند ویژگی دارد بالاتر، اثرات در ظاهرو در باطن است و به معنای پاکدامنی است؛ انسان پاکدامن کسانی هستند که قوه شهوانی خودشان را در مسیر مجاز ارضامی کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب: 423006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *