۰

حراج سلامت مردم در فروشگاه های پر زرق و برق/ ارزانی به قیمت تهدید سلامت شهروندان

مدتی است که فروشکاه های فروش مواد غذایی منطقه ازاد چابهار اقدام به حراج موادغذایی تاریخ مصرف گذشته خود کرده و سلامت مردم را به بازی گرفته اند.
عع
عع
به گزارش چهاربهاران، اغلب همه ما در طول روز، با انواع و اقسام تبلیغات مواجه هستم،از 50 درصد زیر قیمت گرفته تا حراج به قیمت کارخانه و یکی بخر دوتا ببر.
قطعا همه ما هنگامی که وارد مجتمع های تجاری پر زرق و برق منطقه آزاد می شویم، دلمان میخواهد کلی خرید های مختلف انجام دهیم که بخشی از آن نیاز و بخشی صرفا جهت نمایش در منزل است، در این گزارش به بررسی وضعیت فروش مواد غذایی ارزان قیمت خارجی میپردازیم که توسط برخی فروشگاه های بزرگ در مجتمع های تجاری منطقه آزاد به حراج گذاشته شده است.
مدتی است که برخی از فروشگاهای مواد غذایی در مجتمع های منطقه آزاد دست به حرکتی جدید زده و اجناس خود را به حراج گذاشته اند، و قطعا خریداران شگفت زده خواهند شد وقتی مواد غذایی مورد نیاز خود را میتوانند با نصف قیمت خریداری کنند، اما چرا فروشگاها یکباره و با تبلیغات پر رنگ شروع به حراج کردن اجناس خود می کنند این سوالی است که پس از بررسی های صورت گرفته پاسخ آن محرز شد.
جواب این سوال تاریخ انقضای اجناس است، گزارش یکی از شهروندان هنگام خرید از این فروشگاه ها؛ هنگامی که به یکی از این فروشگاهای مواد غذایی که آتش به مالش زده بود و فروشگاهش مملو از مشتری بود جهت خرید رفتیم در ابتدا خوشحال بودیم که فلان جنس را خیلی ارزان تهیه کرده بودیم اما زمانی که تاریخ تولید و انقضای محصول را بررسی کردیم متوجه نکته ای تکان دهنده شدیم، تنها یک روز تا تاریخ انقضای محصول حراج شده فاصله بود، با تعجب محصول دیگری را برداشتیم و متوجه شدیم 3 روز از تاریخ انقضایش گذشته است، در اینجا متوجه شدیم که چرا فروشندگان دست به حراج کردن اجناس خود زده اند و کارتن ،کارتن اجناس خود را با اشانتیون به فروش گذاشتند.
وقتی از فروشنده در این خصوص پرسیدیم با اعتماد به نفس کامل گفت این اجناس تا 6 ماه پس از تاریخ انقضا قابل استفاده است و خودش هم در منزل استفاده میکند، این جمله یعنی چون فروشنده خودش جنس تاریخ گذشته اش را مصرف میکند ما که خریدار هستیم باید بی چون و چرا بخریم و استفاده کنیم.
قطعا وظیفه خریداران توجه کامل به اجناس مورد نظر و دقت در خرید است و توصیه می شود قبل از تهیه هرگونه مواد غذایی به تمام مشخصات محصول توجه کنند.
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 422997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *