۰

شکایت شهروندان چابهاری از کیفیت پایین بنزین جایگاه ها/کیفیت پایین بنزین وارداتی علت اصلی نقص فنی خودروها

کیفیت پایین بنزین وارداتی بتعث نارضایتی و شکایت بسیاری از شهروندان چابهاری شده است و ان را دلیل عمده نقص فنی هودروها می دانند.
ن
ن
به گزارش چهاربهاران، پس از کشمکش های فراوان بر سر کیفیت بنزین داخلی و اثرات آن بر روی خودروها و محیط زیست ، امروز شاهد کیفیت پایین بنزین وارداتی نیز هستیم، عرضه بنزین بی کیفیت وارداتی در کشور از دوسال پیش اغاز شد و نارضایتی های پی در پی مردم را له دلیل نقص فنی خودروها به دلیل کیفیت نامطلوب بنزین به همراه داشته است.
اگرچه پالایشگاه های کشور به طور مداوم در حال تولید بنزین هیتند اما دولت ادعا می کند این مقدار جوابگوی نیاز کشور نیست و بنزین وارداتی می تواند مشکل کمبود بنزین را حل کند و درباره کیفیت بنزین وارداتی نیز جای هبچ گونه نگرانی وجود ندارد.
اما گویا نظر سهروندان و تعمیرکاران خودرو درباره کیفیت لنزین وارداتی چیز دیگری است و کیفیت نامطلوب بنزین را عامل اصلی نقص فنی خودروها می دانند.
یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران ضمن تایید کیفیت بسیار پایین و نامطلوب بنزین در پمپ جایگاه های چابهار اظهار کرد: هر ماه شمع های خودرو خود را به علت بنزین هایی که کیفیت نامطلوب دارند تعویض میکنم.
تعمیرکاران خودرو نیز ضمن تایید این مطلب که بنزین نامطلوب به خودروها آسیب رسانده، به مراجعه متعدد خودروها با مشکلات مشابه اشاره کردند و علت را سوخت بی کیفیت میدانند.
قطعا کیفیت نامطلوب بنزین اثرات زیان باری روی محیط زیست خواهد داشت و لازم است از سوی مسئولین مربوطه کیفیت بنزینی که در حال حاضر توزیع می شود مورد بررسی قرار گیرد.
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 422996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *