۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری عامل اختلاس 32 میلیارد ریالی هنگام فرار از کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که 32 میلیارد ریال از بانکی در زاهدان اختلاس کرده بود با همکاری پلیس خراسان رضوی دستگیر شد.
انتظامی
انتظامی
به گزارش چهاربهاران، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان یک بانک دولتی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی، اقدام به اختلاس میلیاردی کرده است تیمی از پلیس آگاهی تشکیل شد که ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با انجام پایش‌های تخصصی و بررسی‌های میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال 82 به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده است و در این مدت با سوءاستفاده از موقعیت شغلی در چند مرحله 32 میلیارد ریال را به حساب‌های مختلف خود منتقل و بخش زیادی از این پول‌ها را نیز به دلار تبدیل کرده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های لازم موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار هنگام فرار به خارج از کشور در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی دستگیر کنند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 422993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *