۰
چهاربهاران از اقتدار از نوع ایرانی گزارش می دهد: به بهانه انفجارهای اخیر داعش در کشورهای اسلامی؛

ایران اقتدار امنیتی خود را به رخ کشورهای همسایه کشید/ حملات تروریستی اخیر نشان از استیصال و درماندگی داعش است

حملات تروریستی اخیر داعش در کشورهای ترکیه، بنگلادش، عراق و عربستان نشان از یاس و استیصال و شکستهای اخیر آنها در عراق و سوریه است.
ایران
ایران
به گزارش چهاربهاران، ائتلاف بین المللی به رهبری امریکا در عراق و سوریه پس از گذشت یک سال علی رغم از دست دادن قلمرو خود همچنان با اما و اگرهای بسیار روبروست که نشان از تمایل این کشورها به ادامه جنگ و تجزیه منطقه هستند؛ در حالی که اگر امریکا در سال 2003 به بهانه مبارزه با تسلیحات کشتار جمعی به عراق حمله کرد و ظرف 20 روز این کشور را فتح نمود ولی در مقابل داعش با نیروهای در مقایسه با ائتلاف بسیار اندک پیروزی قابل توجه بدست نیاورده است.
کشورهای بازیگر منطقه ای بخصوص عربستان، ترکیه و قطر با حمایت تسلیحاتی و مالی از داعش اولویت این گروه تکفیری تروریستی را ایران قرار دادند و این گروه خود خوانده تا 40 کیلومتری مرزهای کشور هم رسید.
ولی به لطف الهی و فرزندان پاک این سرزمین چه در جبهه دور از وطن و چه در داخل کشور با ایمان و شجاعت بسیار فتنه را از مرزهایمان دور کرده و سربازان گمنام امام زمان(عج) برنامه های سازماندهی شده داعش برای خرابکاری در ایران در نطفه خفه کردند.
از سوی دیگر باید به عربستان سعودی هدف اصلی خود را در منطقه مقابله با ایران قرار داده است و با حمایت لجستیکی تروریستها در عراق و سوریه به نوعی در مقابل ایران صف آرایی کرده است .
ترکیه نیز با رهبری اردوغان و با تفکر احیای امپراتوری عثمانی وحمایت بی چون وچرا از تروریستها، فروش نفتهای دزدی داعش و باز گذاشتن مرزها درصدد ضربه زدن به محور مقاومت برآمد .
حال با افزایش اقدامات تروریستی در ترکیه سران این کشور در چاهی که خود برای مردم مظلوم سوریه کنده بودند گرفتار شدند.
بسیاری بر این باور بودند که جمهوری اسلامی ایران از اهداف اصلی داعش خواهد بود، خط و نشانهای داعش برای گسترش فرمانروایی بلاد اسلامی که شامل ایران هم می شد حکایت از روباهای ابوبکر بغدادی و حامیانش برای ایجاد خاورمیانه جدیدی می داد.
دستگیری و ناکامی عاملان خود فروخته داعش در مرزها و طرح عملیاتی اخیر تروریستها ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و همکاری بسیار خوب مردم در مقابله با جریانات تکفیری است.
والبته این نکته مهم راباید در نظر داشت که فرهنگ ایرانی تروریست پرور نیست، فقط تردد برخی عناصر به کشورهای بی ثبات همسایه زمینه در دام افتادنشان را فراهم میکند؛ این موضوع از مسالی است که باید با تلاش همگان بخصوص علما با روشنگری بین مردم حل شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 422987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *