۰
با مشارکت منطقه آزاد واداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان؛

آغاز فرایند توسعه و بهسازی بندر صیادی ـ گردشگری طیس/ از توسعه بندر طیس تا برق دار شدن بندر صیادی کنارک

فرایند توسعه و بهسازی بندر صیادی ـ گردشگری طیس با همکاری منطقه آزاد تجاری چابهار و اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان اغاز می شود.
طیس
طیس
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اشاره به راستای تفاهم نامه همکاری فی مابین منطقه آزاد چابهار و اداره کل شیلات عملیات اجرایی توسعه بندر صیادی - گردشگری تیس بزودی آغاز وبهره برداری از پروژه برقرسانی به بندر صیادی کنارک اظهار کرد: طرح زیربنایی توسعه بندر ماهیگیری تیس در جهت استفاده مطلوب و بهتر جامعه صیادی با همکاری شیلات و منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار آغاز می شود.
هدایت الله میرمرادزهی با اشاره به اینکه فرصتهای سرمایه گذاری فراوانی در حوزه شیلات استان وجود دارد افزود: اجرای فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و استفاده بهینه آن با توجه به نگاه مثبت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار محقق می شود.
وی از مساعدت و همکاریهای منطقه آزاد در امور پروژه ها و طرحهای شیلاتی بخصوص توسعه و لایروبی بندر صیادی تیس در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری پایدار تقدیر کرد.
تأمین و اجرای برق بندر صیادی  کنارک پس از ۱۵ سال پس از راه اندازی ناقص از بندر  با اتمام عملیات طرح برقرسانی به بهره برداری می رسد.
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 422986
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *