۰
طنز اجتماعی روز؛

سرباز همچنان آماج حوادث/ پرتغال فروش را پیدا کنید

درماهها و روزهای اخیر شهرستان سرباز چنان آماج حوادث گوناگون شده گویی دستهایی در کار است تا مردم آن سامان دچار نقصان و در عزای عزیزان خود بنشینند خداوند ازدست رفتگان را مغفرت و به بازماندگان صبر جمیل عطا بفرماید.
حوادث
حوادث
به گزارش چهاربهاران، تابستان و گرمای سوزان سربازآن بهشت کوچک مکران را برای تشرف خورشید پرستان هندوستان به دین مبین اسلام مهیا ساخته است همین دیروز بود که جاده پر از پیچ و خم و چاله چوله کجدر_سرباز کلات شاهد واژگون شدن یکدستگاه ماشین وازدست رفتن تعدادی از عزیزان شد مانند همه حوادث ایران مقصر کسانی بودند که درقید حیات نبودند.
متعاقب آن مغازه ای درباتک دچار حریق شد و آدم را متاسفانه یاد هولوکاست و هیتلر انداخت دو نفر برای کسب و کار در مغازه ی خود زنده زنده سوختند بازهم کارشناسان خبره نگهداری غیر اصولی بنزین درمغازه توسط مرحوم را علت حادثه اعلام کردند اما وقتی صحبت از ماشین آتش نشانی به میان آمد شهردار و فرماندار بهشان برخورد و با خاطیان برخورد کردند.
یک روز بعد علیرضا بزرگزاده کودک ۱۰ساله اهل کشاری سرباز برای تامین آب ورفع تشنگی خانواده اش طعمه تمساح پوزه کوتاه  (گاندو )شد بازهم مقصر علیرضا بود چون در فصل تخم گذاری وارد حریم خصوصی تمساح شده بود.
درآخرین و تازه ترین حادثه تلخ و ناگوار مانند سایر حوادث فوق امروز برق یکی از روستاهای کیشکور تلفات جانی و مالی گرفت بازهم شرکت برق استان  مقصر را مردم وادیسون مخترع برق اعلام کرد البته مردم منتظرند تا فرماندار ساعی ظرف ۲۴ ساعت وزیر نیرو را مانند معاون رییس سازمان محیط‌زیست کشور به سرباز بکشاند.
حال باتوجه به جمع حوادث خودتان پرتغال فروش را پیدا کنید و به قید قرعه جوایز نفیسی از فرماندار، اداره راه و اداره برق شهرستان سرباز و نیز شهردار محترمه ی سرباز کلات دریافت نمایید.
محمد جواد صادقی
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 422976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *