۰
چهاربهاران از راهپیمایی روز جهانی قدس در بندر چابهار گزارش می دهد؛

روز قدس؛ روز ادای دین مسلمانان نسبت به بزرگترین مسئله جهان اسلام است/ تجلّی عظمت مسلمین در روز قدس تبلور پیدا می کند

قشرهای مختلف مردم روزه دار شهرستان چابهار همگام با همه نقاط کشور و امت اسلام با شرکت در راهپمایی حمایت خود را از انتفاضه فلسطین و آرمانهای قدس شریف اعلام کردند.
890
890
به گزارش چهاربهاران، مردم چابهار راهپیمایی خود را از بلوار امام(ره) جنب بانک صادرات ساعت 11:15 آغاز و پس طی مسافتی در میدان شهدای تاسوعای حسینی تجمع کردند.
مردم همیشه در صحنه چابهار بامشتهایی گره کرده و با در دست داشتن تصاویری از قدس و فلسطین و  امام راحل و مقام معظم رهبری وشهدای شهرستان چابهار، پرچم های فلسطین و ایران شعارهایی بر علیه صهیونیستها و امریکا سردادند و انزجار خود را از اقدامات و کودک کشی آنها به نمایش گذاشتند.
خبرنگار چهاربهاران در این روز گرم و شرجی پای صحبت مردم روزه دار نشست؛ در ابتدای مولوی اهل سنت که با مشتان گره کرده و با آب و تاب فراوان جواب شعار مرگ بر صهیونیسم را سر می داد هدف خود را از آمدن به راهپیمایی بیدار نگه داشتن همه مردم مسلمان دنیا در قضیه قدس است.
وی افزود: بیداری و بصیرت مردم ایران از ابتدای نام گذاری این روز به فرمان امام خمینی(ره) بود که مسئله قدس به فراموشی نرود.
یکی از کارمندان ادارات مایوس کردن رژیم غاصب اسرائیل در ایجاد رابطه با برخی از کشورهای مرتجع عربی را از اهداف مهم خود در شرکت در راهپیمایی عنوان کرد و گفت: صهیونیستها به دنبال کسب مشروعیت جهانی بخصوص در بین اعراب هستند و این نوع برنامه ها بخصوص روز جهانی قدس مسلمانان انقلابی دنیا با مرگ بر اسرائیل گفتنشان آرزو وبرنامه های صهیونیستها را به گور خواهند برد.
وی  افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است که با گذشت از همه مادیات دنیا و تحمل تحریمهای همه جانبه که بخش اعظمی از انها بدلیل ایستادگی کشور بر روی
ایدتولوژِی ضد صهیونیستی است.
نوجوان بلوچ را دیدم که به همراه دوستان خود به راهپیمایی آمده بودند که بر روی ویلچر نشسته بود و لبخند می زد و گفت: شرکت من در راهپیمایی امروز اعلام همبستگی با بچه های فلسطین است، که احساس نکنند تنها هستند.
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 422972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *