۰
نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

فلسطین نماد تضییع حقوق بشر توسط صهیونیست جهانی واربابش امریکاست/حضور میلیونی مسلمانان در روز قدس لرزه به حکومت فاسد صهیونیستی خواهد انداخت

مولوی سید محمد درتکیده گفت: حضور میلیونی مسلمانان در روز قدس لرزه به حکومت فاسد صهیونیستی خواهد انداخت.
9087
9087
مولوی درتکیده با تاکید بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، تصریح کرد:حضور گسترده مردم مسلمان ایران اسلامی در کنار همه امت مسلمان  در راهپیمایی روز قدس همانند ترکشی آتشین خواهد بود که بر قلب دشمنان اسلام فرو خواهد رفت و موجب یاس و ناامیدی آنان  شده و برای ملت مظلوم فلسطین روزنه ی امیدی خواهد بود.
نویسنده چابهاری با تاکید بر حق فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین اصلی خود اظهار کرد: ملت فهیم و بیدار ایران همواره در کنار فلسطین و آرمانهای این کشور مسلمان بوده اند و  با ادامه حمایت خود از انتفاضه فلسطین همواره از حق ابدی آنان مبنی بر بازگشت به سرزمین هایشان دفاع خواهد کرد.
 مولوی اهل سنت شرکت در  راهپیمایی  روز قدس در  حمایت از انتفاضه فلسطین  را یک وظیفه شرعی  دانست و تاکید کرد: باید همه ما مسلمانان شرکت در راهپیمایی را به عنوان یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی و انسانی  بدانیم و کوتاهی در این زمینه گناهی نابخشودنی است.
نویسنده اهل قلم چابهار بیان کرد: روز قدس فرصتی است تا مقاصد شوم دشمنان تبیین شوند و همه متوجه شوند که خطر اصلی کجاست و همه سرکوب ها به چه علت است.
وی در پایان خاطرنشان کرد : اظهارات وقیحانه پتروس سفیر امریکا در قاهره آن هم قبل از روز جهانی قدس دهن کجی استکبار جهانی در مقابل مسلمانان است و مردم مسلمان بیش از بیش با شرکت در راهپیمایی روز قدس و زنده نگه داشتن یاد فلسطینیان و شعار مرگ بر صهیونیسم لرزه بر اندام آن گرگ صفتان خواهند انداخت.
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 422967
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *