۰
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

امام خمینی(ره)با نام گذاری روز قدس مسئله فلسطین را در یاد و دلها زنده کرد /ادعای حقوق بشری امریکا، گرگ در لباس میش را تداعی میکند

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار گفت: امام خمینی (ره) با نام گذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان، مسئله فلسطین را همیشه در یاد و دلها زنده نگه داشت.
234
234
مولوی ترنج زر همچون سایر علمای شیعه وسنی در راهپیمایی روز قدس حضور یافت؛ وی در گفتگو با چهاربهاران، ، اظهار کرد:حضور در راهپیمایی وظیفه شرعی تمام مسلمانان است؛ باید با تمام قوت در صحنه حاضر شده و تنفر خود را از صهیونیسم جهانی و اربابش امریکا نشان دهند.
مولوی اهل سنت زنده نگه داشتن مسئله فلسطین را مهمترین دست آورد روز قدس نامید و بیان کرد: به فرمان امام راحل(ره)و  با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، مسئله فلسطین و قدس در  یاد و دلهای  مردم مسلمان و آزادگان دنیا زنده خواهد ماند و ظلم ها و تعدی صهیونیستها در خلال جنگهای نیابتی نوکران جیره خوارشان در سوریه و عراق از خاطره ها نخواهد رفت.
  امام جمعه اهل سنت مسجد زین   العابدین چابهار نا امیدی استکبار در به رسمیت شناخته شدن رژیم منحوس و جعلی اسرائیل را از رهاوردهای مهم روز جهانی قدس است.
 وی با اشاره به جنایات امریکایی ها علیه ملت ایران اظهار کرد: آمریکا که خود را سردمداران دموکراسی می داند در حقیقت بزرگتری ناقص حقوق بشر است ، کشوری که بشر دوست نیست و در حقیقت جزء ظالم ترین حکومت ها بوده اند.
انتهای پیام/
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 422963
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *