۰
دعوت علمای شیعه و سنی به آحاد شهروندان چابهاری جهت شرکت در مراسم روز قدس:

تداوم حمایت از قدس حامیان رژیم کودک کش اسرائیل و مدعیان حقوق بشر را رسوا خواه دساخت/ راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومان فلسطین برگرفته از اعتقادات دینی ماست

تداوم حمایت از انتفاضه فلسطین و آزادی قدس شریف، حامیان رژیم غاصب صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر را رسوا خواه دساخت.
543
543
به گزارش چهاربهاران، ،، علمای شیعه وسنی شهرستان چابهار در آستانه هفته آخر ماه مبارک رمضان وروز جهانی قدس از عموم شهروندان شیعه وسنی خواستند با حضور خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی های رژیم کودک کش انگلیس و اربابش امریکای جنایتکار دهند.
 امام جمعه اهل سنت شهر نگور روز  قدس را  روز همصدایی امت واحده اسلام بر علیه امریکا و صهیونیسم جهانی دانست و حضور مردم در صحنه لرزه بر اندام استکبار خواهد انداخت.
مولوی عبدالرحمن عارفی از مردم خواست تا با شرکت در راهپیمایی در روز جهانی قدس  همصدا جنایات اسرائیل وشیطان بزرگ امریکا را محکوم
کنند.
مولوی عبدالرحمن ترنج زر امام جمعه موقت اهل اهل سنت مسجد زین العابدین و مدرس حوزه علمیه چابهار اظهار کرد: مردم چابهار با حضورحداکثری خود جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از ارمانهای مردم فلسطین اعلام خواهند کرد .
سید محمد درتکیده نویسنده اهل قلم چابهار بیان کرد: از اینرو شهروندان چابهاری همانند مسلمانان اقصی نقاط کشور و بلاد اسلامی به پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل را سرخواهند داد.
حجه الاسلام والمسلمین علی کول امام جماعت مسجد الوالفضل شهرستان چابهار ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راه پیمایی یوم الله قدس گفت: عبادتی  که در آن  حمایت از مظلوم و دفاع از حق نباشد قطعا بی حاصل خواهد بود.
 وی افزود: اندیشه پیامبر رحمه للعالمین جهانی بوده پس چگونه مانسبت به سرنوشت برادر مسلمان خود در گوشه کنار دنیا بی تفاوت باشیم.
مولوی داوود از علمای اهل سنت  ضمن حمایت از ملت ستمدیده فلسطین اذعان کرد: خدای عزوجل در قران در سوره انفال آورده است ان استنصرکم فی الدین فعلیکم انصر در این آیه به صراحت اورده شده است هرجا مظلومی یاری خواست بر همه مردم واجب است به کمک او بشتابند.
طلبه حوزه علمیه افزود: وجود رژیم منحوس صهیونیستی همانند خاری در گلوی مردم ستمدیده فلسطین است که نیم قرن موجبات آزاد واذیت آنان را فراهم کرده است،برماست که با شرکت در راهپیمایی روز قدس هرچند به عنوان تنها کاری که می توانیم بکنیم فریاد مرگ بر اسرائیل را در حمایت از انان سر بدهیم.
حجه الاسلام والمسلمین رشیدی با تاکید برداشتن بصیرت توسط آحاد مردم تصریح کرد: هر فرد مسلمان باید نسبت به تحولات منطقه ای بخصوص کشورهای اسلامی حساس باشند ودر این زمینه باید بسیار هوشیارانه عمل کنند چرا که در این برهه حساس که صهیونسیتها با به وجود اوردن داعش مسلمانان را به برادر کشی وادار کرده اند ضمن جدا کردن راه خود از انان سرنوشت ملت فلسطین را به خاطره ها نسپاریم
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 422960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *