۰
امام جمعه اهل سنت شهر نگور در گفت و گو با چهاربهاران:

کودک کشی صهیونیستها در غزه رهاورد حقوق بشر امریکایی است/ حوادث سوریه و عراق برای کمرنگ کردن مسئله فلسطین بود

امام جمعه اهل سنت شهرنگور گفت: جنایات رژیم اشغالگرد قدس در حق مردم غزه و کودک کشی صهیونیستی ها همه از آثار حمایات امریکا به عنوان مدعی حقوق بشر است.
456
456
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به حمایت بی دریغ جمهوری اسلامی ایران نسبت به آرمانها ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: روز قدس روز بزرگی است، روزی که پیر فرزانه انقلاب با حمایت از آزادی  بیت المقدس و فلسطینیان از چنگال اسرائیل خبیث بعنوان منادی آزادی در بین کل کشورهای مسلمان شد و تنها شخصیتی بود  که فریاد حمایت از فلسطین را زد .
وی با تاکید بر نقش مهم ایران برای مبارزه با تروریسم و عملکرد امریکائیها در نقض حقوق بشر بیان کرد: امریکا حتی اگر به قبل از انقلاب هم بازگریدم اقدامات بسیار منفی در قبال ایران صورت دادند که نمونه آن را در کودتای 28 مرداد شاهد بودیم و پس از آن بخصوص در تاریخ بعد از انقلاب هماره رفتار امریکائیها بر علیه انقلاب و در راستای گروهکهای تروریست از جمله منافقین بوده است.
مولوی اهل سنت افزود: حقوق بشر مورد ادعای امریکا فریبی بیش نیست و یکجانبه گری آنان در بسیاری از وقایع دنیا بر هیچ کس پوشیده نیست و جنایات امریکائیها در ابوغریب و گوانتانامو آنان را رسوا کرد.
عالم اهل سنت با اشاره به نامیدن روز قدس، این اقدام امام (ره) را زنده نگه داشتن مبارزه با اسرائیل و مسئله فلسطین عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با نامیدن این روز در حفیفت مبارزه با اسرائیل را جاودانه کرد و حتی با راه اندازی بحرانهای بزرگ در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه نیز نتوانستند مبارزه با اسرائیل را کمرنگ کنند.
مولوی عارفی انسجام همه مسلمانان در یک روز برعلیه صهیونیست ها را دست آوردی بزرگ برای همه امت واحده اسلام دانست و تاکید کرد:امام (ره)  برای دفاع از قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 422958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *