۰
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار خبر داد:

راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه از شهرستان چابهار برگزار می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه از،شهرستان و باشکوه تر از سالهای قبل در چابهار برگزار می شود.
345
345
به گزارش چهاربهاران، مهدی سرحدی در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به مسیر راهپیمایی در شهرستان چابهار اظهار کرد: هم زمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در چابهار از سه راه فردوسی به سمت میدان شهدای تاسوعای حسینی برگزار می شود
وی افزود: این مراسم در روز جمعه 11 تیر و هم زمان با 25 رمضان از ساعت 11 و 30 دقیقه آغازشده و مراسم پایانی این راهپیمایی در میدان تاسوعای حسینی و مسجد امام حسین (ع) برپا می شود.
سرحدی با اشاره به سخنران ویژه روز قدس در چابهار بیان کرد: پس از پایان راهپیمایی مراسم سخنرانی روز قدس در میدان تاسوعای حسینی و امام جمعه شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: مردم ایران همواره با وحدت و یکپارچگی  و با ولایت پذیری در راهپیمایی های مختلف شرکت کرده و درصحنه های مختلف انقلاب حضور فعال دارند
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری چابهار با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سه نقطه از شهرستان چابهار بیان کرد: علاوه بر چابهار راهپیمایی روز قدس در شهرهای پلان، نگور و دشتیاری نیز برگزار می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 422957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *