۰
امام جمعه اهل سنت شهر نگور در گفت و گو با چهاربهاران:

بیانیه سرلشگر سلیمانی خطاب به حکام آل خلیفه قاطع و به موقع بود

بیانیه سرلشگر قاسم سلیمانی خطاب به حکام آل خلیفه در لغو تابعیت شیخ قاسم قاطع و به موقع بود.
000
000
مولوی عارفی از علمای برجسته چابهار در گفت و گو با چهاربهاران نیز در واکنش به این اقدام مستبدانه دولت بحرین در لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه بیانیه سرلشگر سلیمانی خطاب به آل خلیفه به موقع بود ،گفت: هر شهروندی حق و حقوقی دارد و می تواند در هرجای کشورخود تردد و سکونت دارد و چه برسد که عالم دینی باشد.
وی ادامه داد:  این اقدام مستبدانه رژیم مستبدانه بحرین در لغو تابعیت شیخ قاشم را ما علمای اهل سنت و ملت اهل سنت محکوم می کنیم.
مولوی عارفی ادامه داد: این گونه احکام باعث فروپاشی حکومت خودکامه بحرین خواهد شد.
سپاه قدس و یا سردار سلیمانی ، سپاه روح و روان کشور است امام فرمود سپاه نبود کشور نبود سپاه چه برای کشور چه برای امت اسلام از هرلحاظ و در هر زمینه ای می تواند جواب خلیفه ها را جوابی دندان شکن بدهد.
مولوی درتکیده نیز در این خصوص گفت: لغو تابعیت شیخ قاسم از علمای بزرگ بحرین توسط حکومت آل خلیفه ، خلاف قوانین بین المللی بوده و به شدت محکوم است.
این عالم اهل سنت ادامه داد: بیانیه سردار سلیمانی نیز هشداری قاطع، شدید و به موقع برای دولت سرسپرده بحرین بود.
وی با بیان اینکه این عمل آل خلیفه نشان از ضعف حکومت آنان داشته و بیان گر عدم تدبیر و استقلال حاکمیت آنان می باشد بیان کرد: آل خلیفه باید بداند که این عمل آنان که مخالف قوانین ملی و بین المللی می باشد موجبات نابودی آنان را فراهم می کند و باعث فروپاشی حکومت آنان خواهد شد.
مولوی درتکیده افزود: ما شاهدیم که حکومت هایی که خود را سمبل آزادی حقوق بشر می دانند و دیگران را به نقض آن محکوم می کنند ، خود با شخصیت های مذهبی که در هر ادیانی محترم و قابل ارزش هستند ، چنین برخوردی می کنند پس واضح است که ادعای آنان دروغین و پوچ است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 422940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *