۰
معاون آموزشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بین الملل چابهار:

کانون های دانشجویی بستری مناسب برای حرکت های اجتماعی/ دانشگاه تنها محل کسب علم و دانش نیست

معاون آموزشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بین الملل چابهار گفت: بی تردید وجود کانون ها و تشکل‌ها در میان دانشجویان یکی از علل پایداری و تأثیرگذار حرکت‌های دانشجویی برای حرکت های اجتماعی است.
دهواری
دهواری
بهزاد دهواری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با بیان اینکه کانون های دانشجویی بستر بسیار خوب و مناسبی برای حرکت های مهم اجتماعی و فرهنگی هستند اظهار کرد: دانشگاه را نباید با دید تک محوری و کسب علم و دانش نگاه کرد بلکه دانشگاه محل فعالیت و کسب تجربه برای دانشجویان است.
وی با اشاره به طرح یک لقمه مهربانی افزود: قبل از ماه مبارک رمضان با دعوت از کانون های دانشجویی جلسات متعددی برگزار شد و طرح های مختلفی برای یاری به نیازمندان پیشنهاد داده شد، از جمله این طرح ها سبد کالا، آموزش، شناسایی افراد توانمند، اشتغال و کار آفرینی که سرانجام با تصویب طرحی سه مرحله ای وارد فاز اجرایی شد.
معاون آموزش فرهنگی دانشگاه آزاد چابهار  با تشکر از حمایت خیرین شهرستان چابهار بیان کرد: پس از ورود به مرحله اجرایی طرح و اطلاع رسانی با استقبال بسیار خوبی از سوی خیرین و مردم رو به رو شدیم، مردم ما همیشه در صحنه های نیکوکاری و کمک به هم نوع بسیار خوب ظاهر شده اند و همواره یار و یاور نیازمندان بوده و همیشه دغدغه جامعه ما رسیدن به رشد و تعالی است.
بهزاد دهواری با بیان اینکه در غالب طرح لقمه مهربانی طرحی دیگر به نام چرخه نیکوکاری نیز در نظر گرفته شده عنوان کرد: چرخه نیکوکاری یکی دیگر از برنامه های طرح لقمه مهربانیست که رستوران ها، فروشگاها و مردم میتوانند غذاها و کالاهای خیرات خود را به دفتری که برای چرخه نیکوکاری در نظر گرفته شده تحویل داده و سپس این خیرات در بسته بندی مناسب در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: پس از ماه مبارک رمضان وارد فاز دوم طرح شده و کانون های دانشجویی با توجه به جامعه آماری و شناخت توانایی ها طرحی برای اشتغال متناسب با شرایط مختلف پیشنهاد داده و پس از بررسی در کارگروهی تخصصی وارد فاز اجرایی می شود.
دکتر بهزاد دهواری در پایان با تشکر از دبیران کانون های دانشجویی خاطرنشان کرد: این نخستین حرکت از سوی کانون های دانشجوی است و باید منتظر حرکت هایی دیگر در سایر حوزه های فرهنگی، اجتماعی باشیم و انتظار داریم دانشجویان با تمام توان در این راستا همکاری و فعالیت نمایند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 422917
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *