۰
دبیر کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار به چهاربهاران خبر داد:

اجرای طرح یک لقمه مهربانی در روستاهای شهرستان چابهار با مشارکت افراد خیر

دبیر کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار از اجرای طرح یک لقمه مهربانی در روستاهای شهرستان چابهار با مشارکت افراد خیر ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کانون
کانون
سید هومن حسینی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: به منظور اطعام افراد نیازمند اولین مرحله طرح یک لقمه مهربانی با همکاری کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و افراد خیر شهرستان چابهار اجرا خواهد شد..
 وی با بیان اینکه هدف اصلی اجرای این طرح جریان سازی در حوزه بهبود آسیب‌های اجتماعی است گفت:‌ سعی داریم با این اقدام اعتماد اجتماعی مردم را افزایش دهیم و تک تک شهروندان را نسبت به مقوله افراد نیازمند و بی بضاعت حساس کنیم..
حسینی ادامه داد: با تشکیل جلسات متعدد و ارائه طرح های مختلف از سوی کانون های دانشجویی سرانجام طرحی شامل سه مرحله به تصویب رسید که مرحله اول آن لقمه مهربانیست و در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
دبیر کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار بیان کرد: در این طرح که با حمایت خیرین شهرستان و اساتید دانشگاه و مسئولین در حال اجرا است تصمیم بر آن شد که پس از جمع آوری کمک های مردم و توزیع سبد کالا در میان روستاهای اطراف شهرستان، به شناسایی افراد توانمند در روستاها و شناسایی پتانسیل های اشتغال و کارآفرینی مورد بررسی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مرحله اول اجرای این طرح با فعالیت خیرین آغاز شده است ادامه داد: در حال حاضرخیرین شهرستان برای پیوستن به این طرح اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم این طرح آنقدر خوب پیش برود که دیگر شاهد گرسنه خوابیدن فردی به دلیل فقر مالی نباشیم.
حسینی خاطر نشان کرد: در مرحله دوم بعد از ماه مبارک رمضان اجرا می شود هدف این طرح جمع آوری جامعه آماری، برنامه آموزش، اشتغال و کار آفرینی در دستور کار کانون ها و کارگروهی تخصصی قرار خواهد گرفت.
وی در پایان گفت: طرح سبد کالا فقط نماد لقمه هم دلی بر سر سفره های افطاری مستمدان است و اشتغال و خود کغایی افراد توانمند در روستاها مدنظر ما در آینده ای نزدیک است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 422911
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *