۰
طنز اجتماعی روز/

سارقان مسلح چابهار بیمه عمر، مسئولیت و حوادث می شوند

چابهار به معنای واقعی کلمه در مسیر قرار گرفتن پیشانی توسعه شرق کشور گام بر می دارد در چند سال اخیر شاخص ایجاد اشتغال سیر صعودی نشان می‌دهد، وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با مساعدت تمامی دستگاههای دولتی نسبت به اشتغالزایی جوانان مبادرت ورزیده است.
طنز
طنز
به گزارش چهاربهاران، چابهار به معنای واقعی کلمه در مسیر قرار گرفتن پیشانی توسعه شرق کشور گام بر می دارد در چند سال اخیر شاخص ایجاد اشتغال سیر صعودی نشان می‌دهد، وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با مساعدت تمامی دستگاههای دولتی نسبت به اشتغالزایی جوانان مبادرت ورزیده است.
یکی ازشغل های پررونق و پردرآمد چابهار که نیاز به سرمایه آنچنانی ندارد سرقت مسلحانه است که جوانان باتهیه یک موتورسیکلت بدون پلاک و سند وبیمه و با اسلحه سردوگرم این شغل پردرآمد را به عنوان کار آغاز می کنند.
البته بعضی از این کار ورزان باگذراندن یک دوره کوتاه مدت  ابتدا یک موتورسیکلت به سرقت می برند و صاحب آنرا روانه ی دنیای ابدی ویا زخمی می کنند و صاحب تجربه می شوند.
امنیت شغلی این کار در چابهار به قدری بالاست که در همه ساعات شبانه روز صورت می گیرد و مردم همیشه در صحنه با سارقین محترم کمال همکاری را می کنند و تمامی مایحتاج ضروری آنان شامل :موبایل وپول و.... را دراختیارشان قرار می دهند تا مبادا این عزیزان مغضوب شوند.
شب گذشته سارقین عزیز بر فتوحات خود افزودند و خیابان خیام یک خیابان مانده به خیابان انتظام و کلانتری ۱۱ را ساعت ۹ونیم شب فتح و در عملیاتی غرور آفرین با اسلحه کمری و کلاشینکف به روی نوجوانی ۱۳ سیزده ساله نزدیک بود آتش بگشایند که خدا رحم کرد عبور به موقع یک ماشین پراید کاروکاسبی آنان را به هم زد وبندگان خدا دست خالی رفتند خیلی دلم به حالشان سوخت.
تماس با پلیس ۱۱۰ و حضور این عزیزان زحمکتش وگشت موتوری  تازمانی که بیدار بودیم به تعویق افتاد مگر اینکه ما خواب بودیم و آنان قدم رنجه فرمودند که آدم یا درس فارسی دوره ی ابتدایی می افتد"حسنک کجایی؟ "
حال تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان چابهار به دنبال این هستند تا به زودی سارقین مسلح را بیمه عمر، مسئولیت و حوادث نمایند تا آینده ی شغلی این عزیزان تضمین وباخیالی آسوده تر به کار خود ادامه دهند.
محمد جواد صادقی
 
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 422897
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *