۰
مولوی اهل سنت چابهار ضمن محکوم کردن لغو سفر حج تمتع زائران ایرانی:

آل سعود ضربات جبران ناپذیری به اسلام زده است/ خدمات آل سعود به صهیونیسم از خدمات امریکا به این رژیم منحوس بیشتر است

مولوی اهل سنت چابهار گفت: ضرباتی که اسلام از آل سعود خورده است، از هیچ دشمنی متحمل چنین ضرباتی نشده است.
حج
حج
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن محکوم کردن لغو سفر حج تمتع زائران ایرانی اظهار کرد: تحریم مردم مسلمان ایران از ادای حج توسط ال سعود بیانگر این است که آل سعود نوکری آمریکا را به دوش می کشد و شایستگی خادمی حرمین شریفین را ندارد. خداوند متعال نیز  فرموده است: «وَهُمْ يَصُدُّونَ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ وَمَا كَانُواْ أَوْلِيَاءهُ إِنْ أَوْلِيَآؤُهُ إِلاَّ الْمُتَّقُونَ
وی افزود: این آل سعود که مسلمانان را از زیارت مسجدالحرام و ادای فریضه الهی حج باز می دارند، خداوند متعال هیچ ولایتی در مورد مسجد الحرام به آنان عنایت نفرموده است و آنان حق ندارند که خود را خادم حرمین شریفین بخوانند. چرا که خادمان حرمین شریفین هرگز مانع مسلمانان و عاشقان حرمین شریفین نخواهند شد. باید گفت که آنان خادمان آمریکا و اسرائیل هستند نه خادمان حرمین شریفین
مولوی درتکیده شهرهای مقدس مکه و مدینه را میراث همه مسلمین دانست و بیان کرد: زمانی که کفار مکه مسلمانان به رهبری رسول الله(ص) را از آن بیرون راندند، بار دیگر توسط آنان فتح شد و به مسلمانان تعلق پیدا کرد، پس این شهرهای مقدس میراث همه مسلمین است و هیچ کس حق ندارد تا مسلمانان را از این ارث الهی خود منع کند.
این نویسنده و محقق اهل سنت ملت مسلمان ایران را به صبر و بردباری دعوت کرد و به انان مژده پیروزی داد و افزود: روزی کفار مکه رسول الله(ص) ومسلمانان را از ادای فریضه الهی حج منع کردند و موجب ناراحتی مسلمانان شدند. اما رسول الله (ص) به آنان مژده پیروزی داد و ما دیدیم که دودمان کفار از مکه مکرمه برداشته شد و مسلمانان با عزت و افتخار به مسجدالحرام وارد شدند؛ امروز نیز حکام سعودی با منع نمودن مسلمانان از ادای حج به خود نه به دیگر مسلمانان ضربه می زنند.
 سیدمحمد درتکیده تصریح کرد: آل سعود برای خوشنودی اربابان خود به هرکاری دست میزنند و به عاقبت آن نمی اندیشند آنان باید بدانند که با این حرکات ناشایست و ضد قوانین بین المللی و مهمتر از آن ضد الهی دارند گور خود را می کنند و باید منتظر عذاب الهی و نابودی خود باشند.
 وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که ال سعود امنیت جانی و مالی حجاج ایرانی را بر عهده نمی گیرد و توانایی تامین جانی آنان را ندارد، پس ادای حج از آنان ساقط شده و تبعات آن متوجه حکام سعودی خواهد بود و باید در روز جزا جوابگو شوند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 422890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *