۱
۰
به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و سوم خرداد؛

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چابهار برگزار شد

به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و سوم خرداد، همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار برگزار شد.
پیاده روی
پیاده روی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین اساتید، کار کنان و دانشجویان به همت معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی واحد چابهار، همایش پیاده روی خانوادگی شامگاهی برگزار شد.
محمد حسین یاراحمد زهی با اشاره به اهميت ورزش کردن در زندگي انسان افزود: انسان براي سالم ماندن و داشتن روحيه نشاط به ورزش و تفريح نياز دارد؛ جامعه اي مسير کمال و توسعه را درست انتخاب مي کند که افراد آن به ورزش و تفريح کردن توجه لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: سلامت ارزشمندترین نعمت خدادای است و نقش ورزش به ویژه ورزش های همگانی به عنوان یکی از ابزارهای لازم برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی بسیار مهم و حیاتی است.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان که سهمی از تولید علم را نیز به خود اختصاص داده که شامل مجله، مقاله و پتنت در کشور است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار این جایگاه را جایگاه خوبی توصیف کرده و حفظ، بهبود و گسترش این دستاورد را وظیفه تمامی دانشگاهیان در این واحد دانشگاهی دانست.
دکتر یاراحمدزهی با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با توجه به بیانات حضرت امام(ره) در مورد رزمندگان اسلام که فرمودند من بر دستها و بازوان این عزیزان بوسه می زنم و به این بوسه افتخار می کنم یادآور شد: «عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از افتخارات دفاع مقدس بود که در آن بیش از 8 لشکر عراق در جنوب پس از درگیری با رزمندگان قهرمان ایران شکست را پذیرفتند.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 422853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
نصیر جدگال
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی دست اندرکاران واقعا شماها برای بهتر اجرا کردن پیاده روی زحمات زیادی را متحمل شده اید
و به تمامی دوستان عزیز و بزرگوار خسته نباشید میگویم
نصیرجدگال_خبرنگارچابهاران