۰
در حاشیه برگزاری دومین روز اجلاس آیورا؛ سفیر حفاظت از محیط زیست به چابهار رسید

حمایت از گونه های دریایی و جانوری از اهداف فرهنگی همیار حفاظت از محیط زیست در سفر به چابهار بود/ میهمان ورزشی آیورا به میراث مکران می اندیشد

حمایت از گونه های دریایی و جانوری از اهداف فرهنگی مربی فدراسیون کوهنوردی در سفر به چابهار بود.
سفیر
سفیر
ایرج روغن چی در دومین روز اجلاس آیورا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، هدف از رکابزنی در سواحل مکران را تلنگری به افکار مردم عنوان کرد و گفت: امیدوارم با توسعه سواحل مکران شاهد تخریب مرجان ها و کشته شدن لاک پشتها، دلفین ها و موجودات دریایی در این منطقه نباشیم.
مربی فدراسیون دوچرخه سواری و همیار سازمان محیط زیست افزود: سواحل مکران از ظرفیت و پتانسیل خوبی در زمینه گردشگری برخوردار است که نیاز است توجه ویژه ای به آن شود.
روغن چی بیان کرد: حفظ محیط زیست یک وظیفه ملی و همگانی است.
معاون سازمان محیط زیست همچنین از تلاش های روغنچی همیار محیط زیست در اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه محیط زیست قدردانی کرد و تدوام و استمرار اجرای چنین برنامه هایی را بسترساز حمایت و حفاظت همه جانبه از محیط زیست بیان کرد.
دکتر فرشچی، توجه به دریاها را در برنامه‌های کلان توسعه با اهمیت خواند و با اشاره به وجود دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس، دریا محور بودن توسعه در کشور را از راهبردهای اصلی قلمداد کرد که در برنامه ششم توسعه این موضوع به جد در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 422848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *