۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

تسریع در ساخت فرودگاه چابهار مستقل از پایگاه هوایی ارتش/ تشکیل کارگروه توسعه وامنیت در سواحل مکران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه اجلاس ایورا خواستار تسریع در ساخت فرودگاه مستقل از پایگاه هوایی ارتش شد و آن را گامی مهم در راستای توسعه شهرستان چابهار دانست.
وزیر دفاع
وزیر دفاع
به گزارش چهاربهاران، سردار سرتیپ حسین دهقان با اشاره به توسعه امنیت منطقه و فراهم آوردن زمینه سرمایه گذاری اظهار کرد: استقرار نیروی دریایی ارتش و تقویت سپاه برای مقابله با جریان های نا امن و گروه های منجر به قاچاق، کارگروهی در دولت تشکیل و راه را برای طرح های کلان اقتصادی هموار کرده است.
وی افزود: دولت کارگروه ویژه ای را برای توسعه سواحل مکران تشکیل داده است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر توسعه این سواحل راهبردی تاکید فراوان کرده اند.
سردار دهقان با اشاره به طرح های اقتصادی از جمله پتروشیمی در چابهار که زمینه اشتغال 5 هزار نفر را و نیاز به نیروی انسانی ماهر دارد بیان کرد: استفاده از نیروهای محلی و تربیت نیروی انسانی ماهر کارآموزده در هنرستان های فنی و حرفه ای در راستای توسعه صنعت و شهرکه باعث بکارگیری آنان در بازار کار می شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از گرفتن مجوز فرودگاه بین المللی خبر داد و گفت: مجوز فرودگاه بین المللی چابهار صادر شده است و بزودی با تلاش سازمان منطقه آزاد سرمایه گذاری برای ساخت فرودگاه انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 422844
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *