۰
گزارش چهاربهاران از اقدامات دولت در دقیقه نود:

آیورا؛ اجلاسی که موجب تقویت زیرساختهای شهری چابهار وحومه شد/ خانه تکانی چابهار در آستانه اجلاس/ اجلاسی که باعث دیده شدن چابهار توسط مسئولین شد

بندر توریستی چابهار در آستانه برگزاری اجلاس آیورا شاهد خانه تکانی و تقویت زیرساختهای جاده ای و شهری شده است.
چابهار
چابهار
به گزارش چهاربهاران، چابهار برای اولین بار میزبان 20 تا از کشورهای همسایه حاشیه اقیانوس هند است که 30 و 31 اردیبهشت ماه براي بحث و تبادل نظر و توسعه روابط تجاري، اقتصادي، علمي، اجتماعي و فرهنگي گرد هم مي آيند.
ماه‌ها است که تاریخ برگزاری اجلاس آیورا در چابهار مشخص شده است، اما تا چند روز مانده به زمان برگزاری اجلاس فعالیت وتکاپوی مسئولین برای آماده سازی بستر ها و زیرساختهای چابهار مضاعف شده است.
محور اکثر این فعالیتها جاده سازی، زیباسازی محلهای ورود و خروج و مکانهای مورد بازدید پیش بینی شده برای میهمانان کشورهای حاشیه اقیانونس هند است که در کنار آن چهره شهربه طورمحسوسی دچار تغییراتی شده است.
 با تلاش دست اندرکاران کارگروه های خدمات شهری منطقه آزاد چابهارمبلمان شهری و فضاهای عمومی، معابر ، خیابان ها، مسیرهای منتهی به تالار همایش های بین المللی منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار زیبا سازی شد.
چالش بزرگی که برای مسئولین برگزار کننده این اجلاس بزرگ در چابهار روبرو بود مکان برگزاری اجلاس بود که در یک دوره زمانی کوتاه سالن همایش بزرگ و مناسبی ساخته شد که امید است این زیرساخت که به این بهانه در چابهار ایجاد شد نوید برگزاری همایش ها و نشستهای بین المللی برای چابهار به همراه داشته باشد.
تامین مقطعی نیازمندیهای اجلاس هم طبیعتا به نوعی موجب رشد و توسعه و توفیق اجباری برای مسئولین برای نگاه بیشتر به نیازمندیهای چابهار و توسعه و آبادانی این بندر توریستی و گردشگری خواهد شد.
بدون شک وجه کشور و بندر چابهار را در سطح  کشورهای آسیایی و همجوار با اقیانوس هند بهبود خواهد یافت و برگزاری این اجلاس از لحاظ زیبایی و مرمت و بازسازی آسفالت و و معابر عمومی و خیابان ها به نفع مردم چابهارخواهد بود.
انتهای پیام
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 422824
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *