۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

پاسداران طلایه دار مقاومت و پایداری در برابر جبهه استکبار هستند/ امید و اتکای جبهه مقاومت به پاسداران است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: پاسداران طلایه دار مقاومت و پایداری در برابر جبهه استکبار هستند.
موسوی
موسوی
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و خصوصا میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: پاسدار نامی که بهترین انتخاب است و مایه افتخار برای تمامی پاسداران و البته مسئولیت آور که کسانی که مفتخر به چنین نامی شده اند تکلیفشان نیز بسیار سنگین خواهد بود.
وی حضور پاسداران انقلاب را در عرصه های مختلف و خصوصا نهادهای برخواسته از انقلاب را لازم و ضروری دانست و افزود: پاسداران پس از انقلاب چه در دفاع مقدس در نقش جنگ سخت و چه در دوران سازندگی و فرهنگی پیشگام و پیشتاز بودند.
حجت السلام موسوی اصلي‌ترين راهبرد سپاه را معنويت افزايي و تحقق شايستگي‌هاي پاسداري عنوان کرد و گفت: لازمه تحقق این امر فراهم سازي زمينه‌ها و ايجاد موقعيت مناسب برای پاسداران است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد تصریح کرد: سپاه پاسداران در تاریخ انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار داشته و در تمام عرصه‌ها نقش آفرینی کرده است.
امام جمعه چابهار در تشریح علل بغض و کینه استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند «هر جا که دشمن نسبت به شما بغض داشت، بدانید که شما در آن مورد به درستی عمل کرده‌اید.
وی با قدردانی از سپاه پاسداران که در عرصه‌های مختلف اقتدار نظام اسلامی را نشان داده‌اند خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران نیروهای ارزشی و با اقتدار هستند که در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها برای حل مشکلات نظام وارد می‌شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 422813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *