۰
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

آغاز ساخت نخستین مرکز غربالگری و تشخیص و درمان بیماریهای سرطانی در چابهار

عملیات ساخت نخستین مرکز غربالگری و تشخیص و درمان بیماریهای سرطانی در شهرستان چابهار کلنگ زنی شد.
بیمارستان
بیمارستان
ابراهیم جنگی زهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: مرکز جامع غربالگری تشخیص و درمان سرطان چابهار در محل بیمارستان امام علی (ع) ساخته می شود.
وی احداث این مرکز جامع غربالگری را از دیگر پروژه‎های مهم این شهرستان برشمرد و افزود: این مرکز در یک طبقه و با زیر بنای 825  متر مربع احداث می‌شود.
 وی گفت: تاکنون قریب 19 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است .
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار در ادامه با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل و تجهیز این مرکز، اضافه کرد: پیمانکار پروژه انتخاب و قول داده که ظرف مدت ۱۲ ماه پروژه را تحویل دهد.
وی افزود: این مرکز شامل؛ سالن شیمی درمانی، مادگرافی، اتاق گلونوسکپی، اتاق معاینه و ریکاوری است.
وی با اشاره به این‌که برخی سرطان‎های شایع در صورت تشخیص به موقع قابل درمان هستند، تصریح کرد: مردم در سنین مختلف می‎توانند با مراجعه به این مرکز غربالگری نسبت به آزمایشات لازم اقدام کرده و در صورت تشخیص بیماری سرطان برای درمان به شهرهایی با امکانات بستری و مداوای بیماران سرطانی اعزام می‌شوند.
عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع غربالگری تشخیص و درمان سرطان شهرستان چابهار؛ با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار ویژه چابهار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسولین شهرستان چابهار آغاز شد.
 
 

.

.

.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 422807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *