۰
با حضور مسوولان کشوری و استانی؛

جلسه هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران در چابهار برگزار شد

جلسه هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران در شهرستان چابهار با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
شرکت نفت
شرکت نفت
به گزارش چهاربهاران، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان که به همراه جمعی از مسوولان استان در جلسه جمع‌بندی نهایی هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران که با حضور منصور ریاحی معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران حضور یافته ضمن ارائه رهنمودهای لازم، منطقه چابهار را منطقه‎ای ویژه دانست که نیازمند نگاه ویژه مسوولان است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به روند در حال توسعه چابهار، نیازمند تلاش بیش از پیش تمام دستگاه‎های اجرایی به این شهرستان هستیم.
وی در ادامه ضمن ارائه رهنمودهای خاص گفت: اگر در حوزه فروش مرزی عملیات فروش و انتقال فرآورده به طور دقیق انجام بگیرد، شاهد کاهش چشمگیر قاچاق فرآورده در این استان خواهیم بود.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‎های نفتی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ملی پخش و نیز منطقه چابهار در حوزه توزیع فرآورده‌های سوختی گفت: با توجه به تلاش‌های همکاران منطقه چابهار، سیاست‌های کلان شرکت در این منطقه به خوبی در حال اجراست و جای تقدیر دارد.
وی به اقدامات مثبت مناطق چابهار و زاهدان در زمینه فروش مرزی در سال 94 اشاره کرد و افزود: مقدار قابل توجه‌ای فرآورده در سال 94 از طریق استان سیستان و بلوچستان به کشورهای همسایه صادر شده که مبالغ آن به حساب خزانه واریز شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه گفت: تهیه نقشه راه منطقه در زمینه احداث مجاری عرضه در افق پنج ساله که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت، با توجه به حساسیت‎های خاص منطقه از بااهمیت‌ترین اقدامات منطقه بوده است.
عبدالله گیتی‎منش در ادامه آمار فروش مرزی در بازارچه‎های مرزی ریمدان و پیشین را ارائه کرد و افزود: تمرکز در رفع موانع احداث مجاری عرضه که تاکنون برخلاف دریافت موافقت اصولی به دلایل مختلف مورد بهره‎برداری قرار نگرفته بودند از دیگر اقدامات شاخص منطقه بوده است که در همین راستا چهار جایگاه، دو جایگاه ساحلی و یک تاسیسات سیلندر پرکنی در یکسال و نیم اخیر به بهره برداری رسیده‎اند.
وی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان در حال اجرای سه پروژه مهم و زیربنایی به ارزش 650 میلیارد ریال است که بخشی از آن تخصیص و مابقی تامین اعتبار شده است.
وی در پایان اقدامات منطقه در حوزه کنترل و نظارت، برخورد قاطع با متخلفین و برگزاری دقیق جلسات کمیته رسیدگی به تخلفات را از دیگر اقدامات شاخص منطقه عنوان کرد.
گفتنی است شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران است که وظیفه تامین و توزیع فرآورده در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 422805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *