۰

بايد به نقش كارگران با نگاهي دانايي محور در عرصه اقتصاد مقاومتي توجه شود

امام جمعه زاهدان گفت: بايد به نقش كارگران با نگاهي دانش بنيان، علمي و دانايي محور در عرصه اقتصاد مقاومتي توجه شود.
سلیمانی
سلیمانی
به گزارش چهاربهاران، آیت الله عباسعلی سلیمانی با گرامیداشت هفته کارگر افزود: از حيث مادي، معنوي و تكريم شخصيت كارگر بايد به اين قشر به صورت ويژه نگاه كرد.
خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه به جایگاه و قداست نقش کارگران نزد پیامبر (ص) بیان کرد: بوسه پیامبر به دستان یک کارگر یک تعارف نیست بلکه تعلیم است.
آیت الله سلیمانی اظهار کرد: خداوند کسی را که برای طلب روزی حلال بدن خود را به سختی می اندازد دوست دارد.
امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: رهبر انقلاب اسلامی دستورات عربستان که امروز برای حج رفتن مسلمین به ایران تکلیف میکند راقبول نخواهد کرد.
ایت الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: امروز که عربستان به ایران تکلیف میکند که درصورتی ماحج را خواهیم پذیرفت که کشور ثالثی برای گرفتن ویزا ایرانیان واسطه شود همچنین اگر ایرانیان در مسجد الحرام ومسیر راه با ایرانی دیگری برخورد کردند باهم حرف نزنند رهبر انقلاب چنین حجی که خالی وذلیلی در برداشته باشد رانخواهد پذیرفت.
وی ادامه داد: کشور عربستان نمی تواند در برابر ادای وظیفه دینی مسلمین مخالفت کند.
وی همچنین تصریح کرد: در حج ابراهیم نبی ونبی مکرم اسلام چنین دستوراتی وجود نداشته که دو مومن زمان حج باهم حرف نزنند واین امر ممنوع باشد.
سلیمانی خاطر نشان کرد: همه انبیا این ماموریت را داشتند که خداپرست باشند واین نخستین دعوتی بود که همه انبیا به آن پرداختند.
امام جمعه زاهدان اذعان کرد: قیام به تکالیف دین تکلیف همه مردم است همچنین وحدت در بین مسلمین وظیفه همه است.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه همچنین ضمن گرامیداشت هفته شوراها نیز بیان کرد: شورا یک اتاق فکری است و افکار جمع شده در آن باید در رفع مشکلات مردم بکار گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت شوراها باید تخصصی و عالمانه باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: توجه به اهمیت و جایگاه والای شوراهای اسلامی نباید تنها مختص هفته شوراها باشد بلکه لازم است این امر مهم به طور مستمر و در طول سال انجام شود.
امام جمعه زاهدان همچنین ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس نیز بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند تفکر تغییر نام خلیج فارس همانند سرابی است که ابداع کنندگان آن از این مسیر راه به جایی نخواهند برد.
وی گفت: اسناد تاريخي فراواني در منابع داخلي و خارجي مبني بر اين‌كه خليج فارس هميشه خليج فارس و متعلق به ايران بوده است وجود دارد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به گراميداشت شهادت استاد شهيد آيت‌الله مطهري و هفته معلم گفت: نقش معلم در جامعه نقش محوري و زيربنايي است و آموزش و پرورش سنگ بناي آينده كشور است.
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 422777
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *