۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبرداد:

پایان امسال، فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی به بهره برداری می رسد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی در پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.
شهید بهشتی
شهید بهشتی
به گزارش چهاربهاران، مدیر عامل و هیأت همراه شرکت چاینا شنگ انوستمنت (CMI) از کشور چین با هدف ایجاد پارک صنعتی در منطقه آزاد و مشارکت در فاز دوم طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار از وضعیت طرح بازدید کردند .
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، در این بازدید سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در فاز اول، دو طرف به وضعیت چگونگی سرمایه گذاری در فازهای بعدی توسعه بندر، چگونگی بهره برداری و روش مشارکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رضوانی گفت: فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی در پایان سال 95 به بهره برداری می رسد و برای مشارکت در فاز اول ما مذاکراتی با دولت هند انجام داده ایم و این مذاکرات  تا حالا منتج به قرارداد نشده است و ما منتظر سفر نخست وزیر هند که در مرداد ماه به کشور ایران سفر می کند برای انعقاد قرارداد هستیم.
وی اظهار داشت: ما در فاز اول منتظر طرف هندی برای خرید تجهیزات نیستیم زیرا این پروژه برای ما یک امر حیاتی است به همین منظور کشور ما با شرکت لیپهر برای خرید تجهیزات کارهای اجرایی را انجام می دهد.
وی تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه ساخت اسکله های نفتی و تکمیل فاز دوم که شامل ساخت و تأمین تجهیزات و بازاریابی است علاقه مند به مذاکره و سرمایه گذاری کشور چین است.
رضوانی گفت : ساخت و بهره برداری فاز دوم برای هر سرمایه گذاری خارجی توجیه پذیر است زیرا 35 درصد کار از قبیل ساخت دایک و لایروبی در فاز اول به اتمام میرسد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 422773
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *