۰

پیکر سه شهید ناجا در خاش تشییع شدند

با حضور فرماندار، مقامات محلی، فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی خاش و حضور پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش پیکر مطهر سه نفر از شهیدان حادثه شب گذشته خاش تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.
پیکر سه شهید ناجا در خاش تشییع شدند
به گزارش چهاربهاران، فرماندار خاش در حاشیه تشییع پیکر این شهدا بیان کرد: عمل زشت اشرار مسلح و مخلان نظم و امنیت در جامعه محکوم بوده و هم اینک اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری مجرمان در دستور کار قرار گرفته است و با هنجار شکنان به شدت برخورد خواهد شد.
محمداکبر چاکرزهی افزود:اشرار مسلح و کوردلان باید بدانند که با شهادت عزیزان ما به هیچ وجه از اقتدار نظام کاسته نمی شود بلکه با تنومند و قطور شدن دفتر ایثار و شهادت یاد آنها جاودانه می ماند لذا همه دستگاههای امنیتی، انتظامی و قضایی مصمم هستند که با مخلان امنیت به شدت برخورد کنند.

نماینده مردم خاش در مجلس دهم شورای اسلامی نیز با تسلیت شهادت شماری از عزیزان انتظامی در درگیری شب گذشته با اشرار مسلح بیان کرد: اقدامات خرابکاران، جسارت در حمل سلاح، ترور عزیزان خدمتگذار که نه تنها تلاشگران عرصه نظم بلکه حافظان امنیت و انضباط اجتماعی هستند، از دیدگاه شرعی، دینی و انسانی محکوم و مردود است.
وی ادامه داد: ان شاءالله خون شهیدان راه امنیت پایمال نخواهد شد و بزودی مجرمان سزای عمل زشت خود را می بینند.
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خاش نیز با محکوم کردن شهادت شماری از پرسنل انتظامی خاش در درگیری شب گذشته با اشرار مسلح ضرورت شناسایی و دستگیری مجرمان را مورد تاکید قرار داده و احساس همدردی و حزن مردم خاش را با خانواده داغدیدگان و نیروهای خدوم و پرتلاش انتظامی تسلیت گفتند.
همچنین امامان جمعه و جماعات، مدیران، مدرسان حوزه های علمیه شیعه و سنی، سران قبائل، طوایف، معتمدان و اقشار مختلف مردم خاش نیز عمل زشت اشرار در حمله به نیروهای مخلص و شجاع انتظامی را محکوم کردند.
لازم به ذکر است شب گذشته در شهرستان خاش اشرار مسلح با ماموران انتظامی (یگان مرصاد) درگیر شدند که در این درگیری  سه نفر از پرسنل کادر و وظیفه نیروی انتظامی شهرستان خاش بنامهای گروهبان یکم منوچهر جوینی، گروهبان یکم ابوالفضل خمر و وظیفه عباس چراغي به درجه رفیع شهادت نائل شدند همچنین سرباز وظیفه سجاد عبدالهي نیز در این درگیری مجروح شد که حال وی وخیم گزارش شده است.
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 422771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *