۰

مشکلات پرستاران در سیستان و بلوچستان پیگیری می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مشکلات پرستاران در استان سیستان و بلوچستان پیگیری می‌شود.
پرستار
پرستار
به گزارش چهاربهاران، محمودرضا میری در دیدار با هیئت مدیره نظام پرستاری اظهار داشت: پرستاران به عنوان نمونه‌های ایثار و صبرو رکن اصلی درمان هستند.
وی تصریح کرد: پرستاران مختص به یک فرد یا گروه نیستند بلکه متعلق به یک جامعه هستند که با دستان شفا بخش خدمات درمانی ارائه می‌کنند و همواره به عنوان ناجیان یک جامعه مطرح هستند.
میری با اشاره به اینکه باید جایگاه پرستاران در خانواده، جامعه و محیط کار اصولی و علمی دیده شود، افزود: مشکلات پرستاران در استان سیستان و بلوچستان پیگیری می‌شود و ایجاد دوره‌های مشاوره کمک شایانی به ارتقاء جایگاه والای پرستاران در خانواده‌ها می‌کند که باید با کمی تامل و کارشناسی بیشتر آن را پایه‌ریزی کرد تا به نتیجه خوبی برسیم.
 رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری زاهدان و شهرستانهای تابعه در این دیدار افزود: با مراجعه به احادیث و روایات پی می‌بریم که اگر فردی در حین خدمت به بیمار جان خود را تقدیم جانان کند، مقامی والا  همچون شهید دارد.
علیرضا سندگل تصریح کرد: پرستاران با همتی مثال زدنی و دستانی پرتلاش همواره به دنبال آن بوده‌اند تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند.
وی از پرستار و پزشک به عنوان دو یار همراه برای سلامت انسانها یاد کرد و افزود: پرستاران و پزشکان همیشه وهمه جا در کنار هم همچون بازوانی توانمند، ضامن سلامت انسانها هستند.
سندگل گفت: امیدوارم  فرسودگی پرستاران با آموزشهای صحیح و نگاه ویژه در خصوص رفع مشکلات و توجه به رفاهیات این قشر زحمت‌کش برطرف شود.
گفتنی است در این دیدار اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری مشکلات خود را نیز مطرح کردند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 422709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *