۰
شهردار چابهار خبر داد:

رشد ۲۰ درصدی گردشگران در چابهار/ مسافرین با رعایت نکات ایمنی سفری خوش را تجربه کنند

شهردار چابهار از رشد چشمگیر مسافران نوروزی و خدمات ارایه شده به آنها در این شهرستان خبر داد.
shahrdar
shahrdar
دادکریم بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران با اشاره به حداقل امکانات موجود در چابهار افزود: بار اصلی مهمان نوازی بر دوش مردم خونگرم این شهرستان است که انصافا شرایط را برای حضور گردشگران و مسافرین نوروزی محیا کرده اند.
 وی با بیان اینکه 20 دستگاه منزل در شهر چابهار و مراکز بخش ها رایگان به ستاد اسکان سپرده شده است تا به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گیرد ادامه داد: علاوه بر آن منازل مسکونی که توسط مردم اجاره داده شده است  با رشد 35 درصدی همراه بوده است و همچنین در بحث رستوران ها با رشد 32 درصدی و در حوزه هتل ها با رشد 20 درصدی روبرو بوده ایم.
 
بلوچ از رشد 20 درصدی میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان رشد دارای پیام مثبتی است که باید به عنوان مدیران شهری با تلاش مضاعف زیر ساخت ها را برای مسافرین نوروزی فراهم کنیم و در همین رابطه روزانه بیش از 80 مورد بازدید نظارتی و 60 مورد بازرسی از نحوه خدمات رسانی به گردشگران انجام می شود. 
 
وی صنعت توریسم و طبیعت گردی را عاملی مهم جهت امنیت پایدار استان دانست از  میراث فرهنگی و سایر سازمان های دولتی خواست تا در تقویت این  صنعت کمک کنند.
شهردار چابهار با گلایه از دولت بیان داشت: مردم قبول کردند و پذیرفتند منطقه چابهار زیباست و سواحل زیبا دارد و نقطه مناسبی برای گردشگری می باشد و مردم میهمان نوازی دارد ولی دولت خیلی پر رنگ  در این عرصه ظاهر نشده و انتظار ما این است که در حوزه  میراث  فرهنگی و گردشگری  کمک کنند تا شرایط و امکانات مورد نظر مهیا شود.
دادکریم بلوچ در بخش دیگری  به حضور بیش از 250 هزار نفر گردشگر تا کنون اشاره کرد و افزود: این آمار به نسبت سال گذشته 20درصد رشد دارد .
شهردار چابهار  رعایت نکات ایمنی و بهداشتی را لازمه سفری بیاد ماندی و دور از تلخی در این شهرستان دانست و افزود: این نکات در قالب بروشور در اختیار گردشگران قرار می گیرد و در صورت عدم تهیه مسافرین می توانند این بروشور را  ستاد جنب دانشگاه تهیه نمایند.
 
جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب: 422693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *