۰
فرماندار ویژه چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

کلید حل معضلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است/ باید اقتصاد مقاومتی از شعار به عمل منجر شود

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: کلید حل معضلات اقتصادی کشور توجه ویژه و همراهی همه مسولین به تحقق اقتصاد مقاومتی است.
فرماندار ویژه چابهار
فرماندار ویژه چابهار
احمدعلی موهبتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به نامیدن سال 1395 از طرف مقام معظم رهبری با نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و ضمن تبريك سال جديد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به درستی و به روشنی با وجود مشکلات اقتصادی حال حاضر در کشور امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامید، امید است امسال در ادامه گفتمان اقتصادی مقاومتی در سالهای گذشته آغاز حرکتی برای از بردن معضلات اقتصادی کشورباشد.
وی با تاکید بر لزوم اقدامات واقعی و عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: برای اینکه اقتصاد مقاومتی از شعار به عمل منجر شود باید اقدامات واقعی انجام شود و ساز و کارهای اقتصادی باید مورد بازبینی قرار گیرند تا بتوانیم دست در دست هم با مشارکت همه نهادها آرمانهای اقتصادی را تبیین کنیم.
موهبتی خواستار مشارکت بیشتر مردم برای رسیدن به اهداف بلند مدت اقتصادی شد و بیان کرد: استقبال از فعالیتهای اقتصادی بومی و مردمی و مشارکت مردم در احقاق اقتصاد مقاومتی از مهمترین عوامل مشارکت مردم و دولت است که باید برنامه ریزی بلند مدتی توسط دولت در این زمینه صورت گیرد.
معاون استاندار نقش دولت را در این زمینه بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: رسالت دولت در این زمینه بسیار سنگین است از جمله نقش مهم دولت در این زمینه تثبیت نرخ ارز، ایجاد اشتغال عمومی برای رسیدن به امنیت عمومی با توجه دولت به تولید داخل و حمایت از بخشهای خصوصی و مبارزه با فساد اداری است.
احمد علی موهبتی ایجاد باور اقتصاد مقاومتی بین مردم را بسیار با اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: تکرار شعار اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری می تواند یک باور در مسئولین و مردم به عنوان اصلی ترین سرمایه های نظام ایجاد کند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 422685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *